تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 7:45
کد خبر : 91266

اعطای نهال و گونه‌های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی

اعطای نهال و گونه‌های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت:از ابتدای دی نهال و گونه‌های گیاهی را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان تحویل می‌دهیم.

به گزارش تیتر داغ؛ علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی تهران با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۵۲ بوستان منطقه‌ای در تهران وجود دارد گفت: در طول سالیان گذشته ۱۲۷ بوستان مناسب سازی شده بود و در این دوره نیز ۵۸ بوستان بصورت کامل مناسب سازی شده است و ۵۳ بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه فضای تهران کافی است گفت: سرانه فضای سبز در بخش درون شهری ۱۶ متر است و در برنامه ما این است تا توزیع عادلانه فضای سبز را در مناطق داشته باشیم.

مختاری تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا سرانه فضای سبز را حداقل یک متر افزایش دهیم و در بوستان منطقه ۱۷ و منطقه ۱۰ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بیش از ۳۲ پروژه کلان در دستور کار است و تعدادی از آنها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال ۱۵۰۰ هکتار به کمربند سبز تهران افزود خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای دی ماه نهال و گونه گیاهی مورد را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان تحویل می‌دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.