تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 10:56
کد خبر : 117249

اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست

اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست

حمله وحشیانه عناصر صهیونیست به یک اردوگاه در کرانه باختری و شهادت جمعی از ساکنان این منطقه باعث شد امروز در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شود.

به گزارش تیتر داغ؛ در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی امروز یکشنبه در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شده است.

روز گذشته نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگران تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت متجاوزان و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در همین خصوص عبدالرحمن شدید یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با هدف کشتار ساکنان آن و تخریب زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: اشغالگران صهیونیست مسیرهای ارتباطی شهرهای کرانه باختری را همزمان با حمله‌های شهرک نشینان به روستاها و شهرهای فلسطینی قطع می‌کنند.

شدید تصریح کرد: فراخوان امروز مبنی بر نبرد با دشمن صهیونیستی در واقع تلاش برای ناکام گذاشتن نقشه رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری و تغییر اوضاع مسجدالاقصی است. آمریکا از اشغالگران صهیونیست حمایت تسلیحاتی و مالی به عمل می‌آورد.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.