تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 5:58
کد خبر : 3129

افراد خسارت دیده در اغتشاشات به فرمانداری مراجعه کنند

افراد خسارت دیده در اغتشاشات به فرمانداری مراجعه کنند

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: شهروندانی که اموال آنها در ناآرامی‌های ناشی از تغییر قیمت بنزین بنزین اموال خصوصی آنها از بین رفته و خسارت آنها محرز و مستدل است، به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد تقی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمی از سوی وزارت کشور به فرمانداری‌ها در خصوص ثبت اموال خسارت دیده شهروندان ارسال شده است و بنابراین شهروندان برای اعلام خسارت‌های ناشی از  اغتشاشات اخیر هر چه سریع‌تر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

محمد تقی‌زاده

محمد تقی‌زاده

 

وی در خصوص میزان خسارت‌های اموال ملی ناشی از ناآرامی ها در استان تهران ادامه داد: میزان خسارت‌ها به اموال عمومی از فرمانداران شهرستان‌ها دریافت شده و  برآوردهای اولیه صورت گرفته است اما به دلیل نوسانات خسارات در شهرستانهای مختلف تاکنون به جمع‌بندی نهایی دست نیافته‌ایم.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه در حال پیگیری میزان خسارت‌های وارده به اموال دولتی و خصوصی هستیم، تصریح کرد: خسارت‌ها بیشتر به اموال دولتی و سازمان‌های عمومی وارد شده که بعد از جمع‌آوری میزان خسارت‌های وارده فهرست آنها را به سازمان مدیریت بحران وزارت کشور ارسال می‌کنیم و آمار دقیق آن هفته آینده اعلام می‌شود.

تقی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام شهرستان بیشترین خسارت را داشته است، گفت: با توجه به بازدیدهایی که از  شهرستان‌های قدس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، بهارستان و قرچک داشتم، به نظر می‌رسد شهرستان بهارستان بیشترین خسارت را در اغتشاشات اخیر داشته است.

به گزارش ایرنا، اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت، در برخی شهرها این اعتراض‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک، آتش زدن خودروها و پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، بانک‌ها و تعرض دیگر اموال عمومی و خصوصی مردم همراه شد.

 

منبع: ایرنا 

 

انتهای پیام /

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.