تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 9:27
کد خبر : 111088

افزایش تلفات نظامی رژیم صهیونیستی/ ناامیدی صهیونیست‌ها از پیروزی

افزایش تلفات نظامی رژیم صهیونیستی/ ناامیدی صهیونیست‌ها از پیروزی

در سایه افزایش روزانه آمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در نوار غزه رسانه‌های عبری زبان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین اذعان کردند.

به گزارش تیتر داغ؛  رسانه‌های عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت تعداد دیگری از عناصر صهیونیست در درگیری‌های نوار غزه خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه‌های عبری، ۲ گروهبان ارتش رژیم صهیونیستی در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده و سه تن دیگر به شدت زخمی شده اند.

این رسانه‌ها در ادامه اذعان کردند: ما هرگز پیروز نخواهیم شد و هر روز بیشتری که از عملیات زمینی در نوار غزه می‌گذرد بیش از روز گذشته شکست را حس می‌کنیم.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: بر خلاف آنچه که مبنی بر شکست حزب الله شایع شده، این اسرائیل است که شکست خورده است. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ضعف ما را فهمید و خیلی زود نیروی نظامی اعزام کرد.

این رسانه‌ها تاکید کردند: آمریکا با درخواست اسرائیل مبنی بر دریافت بالگردهای آپاچی مخالفت کرد و گالانت این موضوع را در نشست با وزیر دفاع آمریکا مطرح کرد.

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته نیز تاکید کردند: ۲۷ درصد از نظامیان کشته شده در جنگ علیه نوار غزه را افسران تشکیل می‌دهند. سه تن از فرماندهان تیپ‌ها و چهار تن از فرماندهان گردان‌ها و دیگر افسران ارشد تاکنون در جنگ غزه کشته شده اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند: گشتی تیپ ناحال تمام فرماندهان خود را از دست داده و گردان ۱۳ وابسته به تیپ گولانی ضربات سختی را متحمل شده است.

در همین خصوص یائیر گولان معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بهترین نیروهای ما در غزه کشته می‌شوند بدون اینکه دستاورد و حتی اهداف روشنی برای جنگ داشته باشیم.

وی افزود: حماس هنگامی که اعلام کرد که من جنگ را اداره می‌کنم دستاورد راهبردی به دست آورد. گریزی از توافق با حماس نیست.

معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد: فقط حماس توان آزاد کردن اسرا را دارد. وی درباره مقاومت اسلامی لبنان هم گفت: ما حقیقت را به اسرائیلی‌ها نمی‌گوییم. ما توان غلبه بر حزب الله را نداریم.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.