تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 7:29
کد خبر : 18627

افزایش تولید ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو در سال ۹۹

افزایش تولید ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو در سال ۹۹

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر عامل ایدرو گفت: امسال ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش تولید در صنعت خودرو داشتیم.

به گزارش تیتر داغ؛ صالحی نیا رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر عامل ایدرو در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خودرویی بسپر گفت: آنچه مسلم است در ارتباط با این پلتفرم با توجه به کارایی آن باید گفت در این صنعت اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است.

او بیان کرد: در سال جهش تولید اتفاقات خوبی در صنعت خودرو رخ داد، امیدوارم‌ در سال جدید هم اتفاقات بهتری رخ دهد. امسال غریب به یک‌ میلیون‌ دستگاه ‌تولید شد و نقش ۲ خودروساز بسیار خوب بود.

صالحی نیا افزود: ایران خودرو نیم میلیون خودرو تولید کرد و این یعنی جهش تولید صورت گرفت. در صنعت خودرو بسیاری از فعالیت‌ها را تحت عنوان سرویس و خدمات بعد از فروش داریم. امسال ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش تولید داشتیم .

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: افزایش با تاکید بر ۳ محور صورت گرفته که شامل استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، به حداکثر رساندن ساخت داخل و افزایش کیفیت و خدمات بوده است.

او بیان کرد: باید خودروهای جدید تولید و ساخت داخل را افزایش دهیم. در صنعت خودرو اتفاقات خوبی رخ داده و این بسیار خوب است و امیدوارم با این‌ همه تحولاتی که صورت گرفته، جهش بیشتری در این صنعت داشته باشیم.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معتقد است، سال ۱۴۰۰ اتفاقات بسیار خوبی در صنعت خودرو رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.