تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 13:15
کد خبر : 2476

افزایش دما برای پایتخت در راه است

افزایش دما برای پایتخت در راه است

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور از افزایش دما برای تهران خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از افزایش دما در پایتخت و ریزش باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت:بنابر نقشه های هواشناسی، از صبح امروز در استان های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال شرق استان تهران بارش باران آغاز شده است.

 

افزایش دما پایتخت

افزایش دما در پایتخت

به گفته وی، امروز در برخی ایستگاه های ماسوله، خراسان شمالی، بجنورد و شهرهای اطراف بارش برف گزارش شده است.

ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی بیان کرد:روز یکشنبه در بخش هایی از استان گیلان بارش ادامه خواهد داشت، ضمن آنکه احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات استان تهران وجود دارد.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بارشی در سطح کشور نداریم، افزود:روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، شاهد بارش باران در استان های آذربایجان غربی، بخشی از آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه خواهیم بود و برای ایام پایانی هفته در روزهای آتی می توان اظهار نظر بهتری داشت.

وی از پایداری و سکون نسبی هوا تا اواسط هفته خبر داد و گفت:با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا برای استان تهران و شهرهای پرجمعیت همچون کرمان و اصفهان انتظار داریم که غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزوده شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه افزایش آلاینده های جوی تا روز چهارشنبه در کشور ادامه دارد، بیان کرد:براین اساس هرچه به روزهای پایانی نزدیک می شویم، آلاینده های جوی بیشتر می شود.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد:بنابر نقشه های هواشناسی، دمای هوا برای تهران در روزهای آتی تغییر محسوسی ندارد و تنها از روز چهارشنبه قدری دما برای تهران افزایش می یابد.

 

با تخلیص و اضافه از: http://khabarfarsi.com/city/374/weather

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.