تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 9:30
کد خبر : 28383

افزایش ۴ برابری مراجعات به بیمارستان‌های خوزستان / افزوده شدن بیمارستان سینا به چرخه کرونا افزایش ۴ برابری مراجعات به بیمارستان‌های خوزستان / افزوده شدن بیمارستان سینا به چرخه کرونا

افزایش ۴ برابری مراجعات به بیمارستان‌های خوزستان / افزوده شدن بیمارستان سینا به چرخه کرونا افزایش ۴ برابری مراجعات به بیمارستان‌های خوزستان / افزوده شدن بیمارستان سینا به چرخه کرونا

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزوده شدن بیمارستان سینا به چرخه کرونا در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تیترذ داغ؛ دکتر اسماعیل ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: در یک هفته اخیر شیوع بیماری در خوزستان افزایشی شده به گونه‌ای که در چند روز گذشته تعداد مراجعین سرپایی به بیمارستان‌ها چهار برابر افزایش یافته است.

وی افزود: آلودگی هوا در یکی دو روز اخیر نیز منجر به افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها شده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در پی افزایش مراجعین سرپایی، موارد بستری نیز افزایش یافته است؛ در این راستا آمادگی بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات، بررسی شد و آمادگی لازم را ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به تناسب افزایش موارد بستری به تدریج بخش‌های بیمارستان رازی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان رازی به عنوان بیمارستان سانتر در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا کرونا است. همچنین به منظور کاهش مسافت بیماران، بیمارستان سینا وارد چرخه کرونا شده است.

ویسی افزود: قبل از اینکه ظرفیت این بیمارستان‌ها پر شود، بیمارستان‌های دیگر نیز به چرخه ارائه خدمات به بیماران مشکوک یا قطعی مبتلا به کرونا وارد خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها آمادگی لازم برای ورود به پیک کرونا را دارند، گفت: مراجعه‌کنندگان سرپایی به جای مراجعه به بیمارستان‌ها می‌توانند به کلینیک‌های تنفسی مراجعه کنند تا هم بار مراجعات تقسیم شود و هم انتشار بیماری کمتر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.