تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 11:20
کد خبر : 115893

افزایش ۵ درصدی مسافرین هوایی در نوروز ۱۴۰۳

افزایش ۵ درصدی مسافرین هوایی در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها در نوروز (۱۴۰۳) شاهد افزایش ۳ تا ۵ درصدی مسافرین در حوزه حمل و نقل هوایی خواهیم بود.

به گزارش تیتر داغ؛ رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی امروز در نشست خبری با اشاره بر آغاز عملیات سفرهای هوایی نوروز (۱۴۰۳)، گفت: در ۵۶ فرودگاه کشور آمادگی پذیرش تمام پروازهای داخلی و خارجی را براساس روال هرسال خواهیم داشت و تمام امکانات فرودگاهی برای مسافرین در پروازهای هوایی فراهم خواهد شد؛ همچنین با سازمان گردشگری، مسافری و وزارت راه و شهرسازی جلساتی در راستا ارائه خدمات به مسافرین برگزار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: برنامه پایش کیفیت خدمات به مسافرین در فرودگاه‌ها به مرحله اجرا و عملیات رسید و جمعه (۲۵ اسفندماه) در فرودگاه مشهد به عنوان نخستین فرودگاه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی سامانه پایش در این فرودگاه افتتاح خواهد شد.

وی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها حدود ۳ تا ۵ درصد افزایش مسافر هوایی را در نوروز (۱۴۰۳) خواهیم داشت؛ انتظار می‌رود شرکت‌های هواپیمایی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا شاهد کمترین میزان تأخیر و کنسلی باشیم؛ در صورت بروز کنسل یا لغو پرواز باید طبق قانون مسافری سازمان هواپیمایی عمل کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.