تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 10:47
کد خبر : 13018

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرفته است که بسیاری از افراد قصد دریافت اقامت این کشور را دارند. حال لازم است توجه داشته باشید خرید بیزینس در کانادا یکی از روش ‌های دریافت اقامت کانادا بوده که شما می توانید با کمک شرکت بین المللی وست که جزو بزرگترین شرکت های خدمات مهاجرت خاورمیانه و

کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرفته است که بسیاری از افراد قصد دریافت اقامت این کشور را دارند. حال لازم است توجه داشته باشید خرید بیزینس در کانادا یکی از روش ‌های دریافت اقامت کانادا بوده که شما می توانید با کمک شرکت بین المللی وست که جزو بزرگترین شرکت های خدمات مهاجرت خاورمیانه و مستقر در ایران است، به کشور کانادا مهاجرت کنید.

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا

مهاجرت به کشورهای پیشرفته مانند کشور کانادا جزو خواسته های بسیاری از افراد می ‌باشد به طوری که باید بدانید کانادا موقعیت تجاری مناسبی داشته و برای شروع یک پروژه تجاری جدید و توسعه شرکت می تواند انتخاب بی نظیری باشد. طبیعتا استفاده از تجربه افراد موفق در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا راحت تر اقامت کانادا را به دست آورید که در اینجا باید بدانید گروه وست افتخار دارد از سال ۱۳۹۴ در زمینه خدمات مشاوره مهاجرتی و اقامت در کشورهای خارجی به هموطنان عزیز خدمت رسانی کند. به طوری که در این شرکت از مشاورین متخصص و مجرب کمک گرفته شده که آسانترین و بهترین راه های موجود جهت دریافت اقامت را به شما ارائه دهند.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا می باشد. در واقع باید بدانید اگر مایل به زندگی در کانادا هستید می ‌توانید به عنوان مهاجر تجاری به این کشور مهاجرت نموده و این امر تنها راهی است که به شما کمک می کند تا در این کشور هم یک تجارت را شروع کرده و هم زندگی کنید. البته باید بدانید مطلب به این سادگی که گفته می ‌شود نیست و نمی ‌توان با هر بیزینس و هر وضعیتی اقدام به مهاجرت به کانادا کرد بلکه نیاز به آمادگی و تلاش کافی دارد.

شرایط خرید بیزینس در کانادا

قبل از اینکه در خصوص شرایط خرید بیزینس در کانادا جهت دریافت اقامت کانادا توضیحاتی بیان کنیم توجه داشته باشید که بیزینس می ‌تواند یک شرکت یا کسب و کار مانند رستوران یا مغازه باشد که هر کسی می ‌تواند در کانادا بیزینس خریده و هیچ محدودیتی از جهت مالکیت بیزینس برای افراد وجود ندارد. توجه داشته باشید که هر خریدار بیزینس نمی ‌تواند در این کشور ویزای کار دریافت کنند، با این وجود در خصوص شرایط خرید بیزینس در کانادا باید بدانید شما لازم است سابقه مدیریتی کافی داشته و حداقل مدرک تان دیپلم باشد. خرید بیزینس در این کشور جهت دریافت اقامت کانادا، خرید ۵۱% از این بیزینس شرط بوده یا باید در این کشور ایجاد کسب و کار کنید و لازم است که برنامه کاری داشته باشید. یکی دیگر از شرایط خرید بیزینس، داشتن مجوز دولت کانادا جهت صدور مجوز می باشد.

مزایای خرید بیزینس در کانادا

علاوه بر آنچه بیان شد در خصوص مزایای خرید بیزینس در کشور کانادا باید بدانید اگر شما موفق به این امر شوید علاوه بر این که اجازه کار و تحصیل برای شما به وجود می ‌آید، برای خانواده و همسرتان نیز به مدت سه سال این امکانات وجود خواهد داشت. همچنین فرزندان شما تا زیر ۱۸ سال می ‌توانند در این کشور به تحصیل رایگان بپردازند و از تمام این موارد بهره مند شوند. مهم تر اینکه پس از یک سال فعالیت افراد می توانند اقدام به اخذ اقامت کانادا کنند. طبیعتا به دست آوردن این موارد با کمک گرفتن از شرکت بین‌المللی وست برای شما آسان تر خواهد بود.

مشخصات بیزینس مناسب برای مهاجرت به کانادا

با وجود آنچه بیان شد طبیعتا شناخت مشخصات بیزینس مناسب جهت دریافت اقامت کانادا این امکان را به شما می دهد تا راحت ‌تر به این کشور مهاجرت نموده و کسب و کار مناسبی داشته باشید. در اینجا می توان گفت از جمله مهم ترین مشخصات یک بیزینس مناسب فعال بودن آن بوده و ثبت یک شرکت و انتقال آن به دیگری خرید بیزینس محسوب نمی شود. همچنین باید دست کم کنترل ۵۱ درصد از شرکت را در اختیار داشته باشید زیرا سهام دارانی که زیر ۵۰ درصد داشته باشند عملا قدرت تصمیم ‌گیری در این شرکت را نخواهند داشت.

علاوه بر این بیزینسی که انتخاب می کنید باید برای جامعه کانادایی منافع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد. با وجود این امر شما می‌ توانید راحت ‌تر افسر را جهت مهاجرت قانع کنید. از طرفی بهتر است بیزینسی با توجه به دانش و سوابق خود خریداری کرده تا افسر در هنگام بررسی سابقه و توانایی ‌های متقاضی برای صدور ویزا قانع شود. با توجه به این موارد دقت داشته باشید می توان گفت که داشتن توان مدیریتی بیزینس که شامل ترکیبی از تحصیلات، دانش زبان کافی و سابقه می‌ باشد به خریدار کمک می ‌کند تا شانس دریافت ویزا افزایش پیدا کند. همچنین اگر متقاضی خود بیزینس را اداره کند و به عنوان مدیر اجازه کار بگیرد راحت تر می تواند به این کشور مهاجرت کند.

نحوه تجارت در کانادا

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که در کشور خود تجارت مستقل داشته باشید در کانادا نیز فعالیت را شروع کنید باید توجه داشته باشید روش های مختلفی جهت تجارت در این کشور وجود دارد؛ مثلا جهت این امر بهتر است به گسترش تجارت خود در کانادا بپردازید زیرا گسترش یک تجارت خارجی که از قبل تاسیس شده است در این کشور آسان بوده و هر استان جهت ثبت نام فوق العاده مراحلی را دارد. مثلا اگر شما کانادایی بوده و بخواهید در استان انتاریو کانادا تجارت کنید باید تجارتتان را به عنوان یک شرکت استانی فوق العاده ثبت نمایید. جهت این امر به یک نماینده خدماتی نیاز خواهید داشت. با وجود این موارد شما اگر مایل به اقامت کانادا باشید می‌ توانید به عنوان مهاجر تجاری به این کشور مهاجرت نمایید.  توجه کنید جهت خرید بیزینس در کانادا شما می توانید صاحب تجارت جدید شده و یک شرکت تجاری موجود را خریداری کنید.

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس به چه افرادی توصیه می شود؟

به طور کلی می ‌توان گفت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس برای افرادی که شرایط دریافت اقامت از دیگر روش ها چون برنامه‌های نیروی متخصص و سرمایه گذاری را ندارد مناسب است. علاوه بر این شما جهت این امر باید توان و اشتیاق اداره بیزینس در این کشور را داشته باشید و با تمام این موارد هرگز نباید عجله کرده و حتماً باید از مشاورین و افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. مشاورین ما در شرکت بین المللی وست به شما کمک می کنند تا بهتر بتوانید این مسیر را پشت سر بگذارید و در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.