تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 15:47
کد خبر : 103554

معاون عملیات فراجا:

امنیت زوار اربعین در مرزهای ۶ گانه به بهترین شکل تامین می‌شود

امنیت زوار اربعین در مرزهای ۶ گانه به بهترین شکل تامین می‌شود

کرمانشاه- معاون عملیات فراجا با اشاره به گستردگی ماموریت‌های پلیس در پیاده روی اربعین حسینی (ع)، گفت: امنیت زوار اربعین در مرزهای ۶ گانه به بهترین شکل تامین می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسین ساجدی نیا در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه علاوه بر اینکه میزبان زائرانی است که مرز خسروی را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند باید از زواری هم که مرز مهران در استان ایلام را برگزیده‌اند پذیرایی و میزبانی کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل پیش بینی می‌شود طی روزهای آتی محورهای استان کرمانشاه شاهد ترافیک و حجم بالایی از خودروها باشد که قصد تشرف به کربلای معلی از مرزهای خسروی و مهران را دارند.

ساجدی نیا افزود: انتظار می‌رود نیروهای پلیس راه و راهور کرمانشاه با بسیج تمامی امکانات به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی حضور یابند تا در صورت لزوم، خدمات لازم به زائران را ارائه و امنیت ترافیکی آنها حفظ شود.

معاون عملیات فراجا تصریح کرد: کاهش سوانح و تلفات رانندگی موضوع مهم دیگری است که با اصلاح نقاط و محورهای حادثه خیز امکان پذیر خواهد بود و نسبت به آن باید اهتمام و توجه لازم را داشت.

وی همچنین بر تأمین امنیت زائران از مرزهای ۶ گانه کشور تاکید کرد و گفت: موضوع امنیت زوار از هر مسئله دیگری مهم‌تر است و باید در این خصوص مراقبت لازم را داشت که خدای نکرده این سفر معنوی به کام زائر عزیزی تلخ نشود.

ساجدی نیا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امنیت زائران به بهترین شکل ممکن تأمین شود، برخورد با پدیده سرقت و کشف خودروهای مسروقه احتمالی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع هم می‌تواند تأثیر بسیار بدی بر روحیه زائران داشته باشد که باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

معاون عملیات فراجا همچنین به تاکید فرمانده کل فراجا مبنی بر احترام و تکریم زائرانی که از دیگر کشورها نظیر افغانستان، پاکستان و … به ایران سفر می‌کنند تا عازم عتبات عالیات شوند هم اشاره و بیان کرد: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و این دسته از زائران با احترام تا زمان خروج از کشور همراهی و بدرقه خواهند شد.

وی در عین حال به همکاری خوب طرف عراقی با مقامات جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به این همکاری و تسهیلاتی که قائل شده‌اند، پیش بینی می‌شود زائران ایرانی امسال بهتر و راحت تر از سال‌های قبل بتوانند به کربلای معلی مشرف شوند.

ساجدی نیا در پایان اقدامات صورت گرفته در استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران اربعین را بسیار مطلوب و با قدردانی از سردار حاجیان فرمانده انتظامی و مسئولان و کارکنان انتظامی استان به خاطر شرایط مطلوب ایجاد شده، افزود: خدمت به زائران اربعین توفیقی عظیم به شمار می‌رود و امیدوارم این تلاش‌ها توشه‌ای برای آخرتمان باشد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.