تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 11:08
کد خبر : 109167

انتقاد از برخورد درویش در جریمه سرخپوشان/مقایسه گل‌محمدی و کی‌روش

انتقاد از برخورد درویش در جریمه سرخپوشان/مقایسه گل‌محمدی و کی‌روش
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تصمیم مدیریت این باشگاه برای جریمه بازیکنان و کادرفنی اشتباه محض بود، بر ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ لیگ بیست و سوم فوتبال باشگاهی ایران به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ وارد تعطیلات بین فصل شد اما حاشیه‌هایش همچنان ادامه داشت.

در روزهایی که ملی‌پوشان ایران مقابل هنگ کنگ چین و ازبکستان قرار گرفتند تیم فوتبال نوجوانان نیز در رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال با شکست مقابل مراکش در ضربات پنالتی از صعود به یک چهارم باز ماند تا کارنامه حسین عبدی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

از سوی دیگر در مدت زمان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس به عنوان قهرمان سه‌گانه فوتبال کشور به خاطر درگیری میان رضا درویش مدیرعامل باشگاه با بازیکنان و مربیان وارد حاشیه شد. کسب نتایج نامطلوب در چند دیدار اخیر دلیل جریمه ۱۰ درصدی از قرارداد تمام اعضای تیم شد و اینگونه کار به اعتصاب تمرین نیز کشیده شد و مشکلاتی را ایجاد کرد که با وساطت علی پروین فعلاً ختم به خیر شده است.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نتایج تیم‌های ملی و شخصیت مربیگری حسین عبدی در تیم نوجوانان در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده بین رضا درویش و یحیی گل محمدی در پرسپولیس صحبت کرد.

نوجوانان باید هزاربرابر کار کنند

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران درباره نتایج تیم نوجوانان در جام جهانی زیر ۱۷ سال گفت: به بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم. آنها تلاش زیادی کردند. نمی‌توانید بگویید بردن برزیل در جام جهانی شانسی است. این تیم افق روشنی را برای فوتبال ایران و حتی کسانی که قصد دارند استعدادهای خود را صرف فوتبال کنند ایجاد کرده است. حالا وقتش است کاملا خود را برای چالش‌های بعدی آماده کنند. باید هزار برابر تلاش کنند تا محو نشوند.

عابدینی ادامه داد: من به حسین عبدی تبریک می گویم. او در زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم یکی از بازیکنان تأثیرگذار مدیریتی در رختکن بود. خودم بارها با او مشورت کردم. به او بابت نظم و انساجمی که در یک تیم ایجاد کرده بود تبریک می گویم.

عبدی به من در پرسپولیس کمک کرد

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به یک خاطره تاکید کرد: در یک سفر مشکلی پیش آمد که من با حسین عبدی به عنوان بازیکن تیم مشورت کردم. همان موقع او با خیلی‌ها فرق داشت. حسین دنبال تحصیل بود و اصرار داشت درس بخواند. در همان مقطع که مشاوره گرفتم مطمئن بودم می‌تواند یک مدیر و سپس سرمربی قوی شود. خوشحالم در مسیری درست قدم برداشته و کار می‌کند. امیدوارم تصمیمات بعدی اش هم درست باشد و بتواند نتیجه‌های خوبش را ادامه دهد.

انتقاد از برخورد درویش در جریمه سرخپوشان/مقایسه گل‌محمدی و کی‌روش

برای تیم ملی باید بهترین‌ها را فراهم کرد

او درباره نتایج تیم ملی بزرگسالان نیز یادآور شد: همیشه باید از تیم ملی کشور که نماینده بسیار مهمی در پرچمداری عرصه بین‌الملل است حمایت را تمام و کمال انجام داد. امیدوارم حمایت‌ها تمام و کمال باشد و این تیم با توجه به پتانسیلی که دارد نتایج خوبی بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در جریمه اشتباه محض کرد

عابدینی در خصوص جریمه ۱۰ درصدی پرسپولیس پس از کسب نخستین شکست خود در لیگ برتر گفت: تصمیم کاملا اشتباهی بود. روانشناسی پس از باخت خیلی مهم است. مدیران باشگاه خیلی رفتار اشتباهی داشتند. پرسپولیس روی یک اتفاق از سپاهان باخت. این تیم به هیچ وجه مستحق تنبیه نبود.

او ادامه داد: در سال ۱۳۷۴ آری هان برای مربیگری در تیم ملی ایران رزومه داد. با او جلسه‌ای داشتم. او خیلی صریح گفت من در کوتاه مدت نمی‌توانم کاری کنم اما می‌توانم شما را موفق کنم. توضیحات فنی داد که در آنجا می‌گفت می‌توان مقابل تیم‌های قدرتمند وقت، از ضربات ایستگاهی یا کرنر به گل رسید. سپاهان هم دقیقا روی همین تفاوت به پرسپولیس گل زد.

رفتار درویش در خصوص رختکن پرسپولیس اشتباه محض بود/یحیی بهترین است

یحیی بهترین و عالی‌ترین گزینه است

عابدینی درباره مجادله بین مدیران باشگاه بخصوص رضا درویش با یحیی گل محمدی و احتمال برکناری سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: چرا او باید برود؟! ریز نمرات یحیی در تعامل با بازیکن، باشگاه، هوادار، بار فنی، بازی‌خوانی و… عالی است. او آدم موفقی در جایگاه سرمربی پرسپولیس است. چرا باید یک مربی موفق را کنار گذاشت. فکر کردن به این موضوع هم اشتباه است.

عابدینی با حمایت همه جانبه از سرمربی پرسپولیس گفت: آنها کسی مثل کی روش می‌خواهند که مدام غر بزند و سپس به خاطر چند مشت دلار ساکت شود؟! یحیی با شخصیت است. او رفتاری سازمانی دارد و کارنامه درخشانی هم از خود جا گذاشته است.

انتقاد از برخورد درویش در جریمه سرخپوشان/مقایسه گل‌محمدی و کی‌روش

فرگوسن ایرانی ایرادی ندارد

وی درباره ثبات فنی در تیم‌های پرطرفدار و موفق تاکید کرد: روندی که باشگاهی مثل منچستریونایتد با الکس فرگوسن طی کرد باید الگو باشد. مگر او ۱۷ سال موفق را پشت سر نگذاشت. چرا مدل ایرانی اش را ایجاد نکنیم. حضور سرمربی اینچنینی برای پرسپولیس بسیار اتفاق خوبی است که باید حمایت کرد و طبق همان حمایت‌ها هم انتظار موفقیت داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.