تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 11:48
کد خبر : 114986

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ کودکی به آغوش پدرش بازگشت

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ کودکی به آغوش پدرش بازگشت

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این ماموریت‌ها کودکی به آغوش پدرش بازگشت.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: توقیف خودرو با ۹ میلیون تومان خلافی، کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق، بازگشت پسری به پدر و توقیف ۸ تن سیلستین مهمترین این رویدادها هستند.

وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی طرود حوزه شهرستان شاهرود در پایش کویر موفق به شناسایی افرادی شدند که در حال استخراج غیر مجاز سلیستین بودند، افزود: هشت تن سنگ معدنی کشف، شش خودرو توقیف و متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه یک خودرو شاسی بلند خارجی به علت سرعت غیرمجاز، انجام رفتار پرخطر و تخلف توسط پلیس راهور شاهرود توقیف شد، ابراز داشت: این خودرو ۹ میلیون تومان خلافی داشته است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در پی تماس با فوریت‌های پلیسی مبنی بر گم شدن کودکی در آزاد راه گرمسار_قم موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: پلیس با انجام اقدامات فنی موفق به یافتن کودک و انتقال آن به پاسگاه پلیس راه شد که در نهایت با بررسی مدارک هویتی پسر به پدر بازگشت.

وی از کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده به ارزش سه میلیارد و ۱۵۰ میلیارد ریال واقع در انباری حاشیه شهر سمنان خبر داد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و سوخت به شرکت نفت تحویل داده شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.