تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 9:17
کد خبر : 111525

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ عامل چاقو کشی دستگیر شد

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ عامل چاقو کشی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: کشف تریاک، کالای قاچاق، دستگیری سارق و چاقو کش از جمله این ماموریت‌ها است.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مأموریت‌ها هفت نفر دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه دو مورد از این مأموریت‌ها کشف خودرو سرقتی بوده است، افزود: با تیزهوشی مأموران انتظامی خودرو سرقتی در سمنان به صاحبش بازگشت و در مأموریت دیگر خودرو سرقتی در آرادان کشف و دو نفر در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک کلاهبردار با شگرد رسید جعلی در شهرستان گرمسار دستگیر شد، ابراز داشت: متهم با جلب اعتماد فروشندگان اقدام به خرید کرده و با نشان دادن رسید جعلی از محل متواری می‌شد که با این روش متهم یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۱۰ کیلو تریاک از شوفر یک خودرو کامیونت در محور شاهرود_ تهران کشف شد، تصریح کرد: متهم که شاگرد راننده بود این مواد را در داخل خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بود که مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی از دستگیری عامل چاقو کشی در یکی از روستاهای شهرستان سرخه خبر داد و افزود: سه شهروند به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال یافتند متهم به دلیل اختلاف شخصی دو مرد و یک زن را با چاقو مجروح و از محل متواری شده بود که با تحقیقات میدانی کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از یک تریلی ۸۹ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اضافه کرد: این کالاها شامل لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، پوشاک، ابزار و غیره بود که در سمنان از رسیدن به مقصد باز ماند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.