تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 10:45
کد خبر : 111288

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴۶ فقره سرقت کشف شد

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴۶ فقره سرقت کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت ویژه پلیسی طی تعطیلات پایان هفته گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در این ماموریت‌ها ۱۱ نفر دستگیر شدند.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته شش مأموریت ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری اراذل اوباش، لوازم خودرو، سیم و کابل، توزیع کننده مواد مخدر، کشف ماینر و احشام قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه هوشیاری مأموران انتظامی استان سمنان منجر به دستگیری ۱۱ سارق و قاچاقچی در سطح استان شده است، افزود: پرونده این متهمان تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دو مورد از مأموریت‌های صورت گرفته پیرامون مواد مخدر در حوزه شهرستان گرمسار بوده است، ابراز داشت: در مورد نخست سارق معتاد به مواد مخدر صنعتی با اعتراف به ۴۶ فقره سرقت سیم و کابل و در مورد دوم توزیع کننده مواد همراه یک کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال شناسایی و دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در پی اعلام یک مورد عربده کشی و قدرت نمایی یکی از پارک‌های معروف سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا چهار نفر در باغات جنوب شهر دستگیر و این افراد به شرب خمر، عربده کشی وحشت شهروندان اعتراف کردند.

وی از توقیف خودرو پژو ۲۰۶ حامل هشت دستگاه ماینر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در حوزه شهرستان سرخه خبر داد و افزود: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دو سارق سابقه دار لوازم خودرو در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: این افراد طی تحقیقات پلیسی به انجام هفت فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه از یک خودرو مزدا سفید رنگ ۱۰ رأس احشام قاچاق در حوزه ایوانکی کشف و ضبط شده است، بیان کرد: این خودرو با پلاک جعلی قصد انتقال بار به همدان را داشت که با تیزهوشی مأموران از رسیدن به مقصد باز ماند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.