تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 11:02
کد خبر : 26091

انواع پلکسی گلاس و کاربردهای آن ها

انواع پلکسی گلاس و کاربردهای آن ها

انواع پلکسی گلاس به چه صورت می باشند ؟ پلکسی گلاس ها چه کاربردی دارند ؟ این ها سوالات مهمی به شمار می روند که بیشتر افرادی که متقاضی خرید ورق های پلکسی هستند با آن ها مواجه بوده و به دنبال دریافت پاسخی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می باشند. ورق

انواع پلکسی گلاس به چه صورت می باشند ؟ پلکسی گلاس ها چه کاربردی دارند ؟ این ها سوالات مهمی به شمار می روند که بیشتر افرادی که متقاضی خرید ورق های پلکسی هستند با آن ها مواجه بوده و به دنبال دریافت پاسخی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می باشند. ورق های پلکسی را با نام پلکسی گلاس نیز می شناسند و شما در سطح بازار نمونه های متعددی از آن ها را در رنگ ها و درجات مختلفی می توانید مشاهده کنید. این ورق ها در واقع نوعی پلاستیک می باشند که ظاهر آن ها بسیار شبیه به شیشه بوده و دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند. پلکسی گلاس ها به عنوان یک جایگزین بی نظیر برای شیشه ها مقاومت و ضربه پذیری بیشتری نسبت به شیشه ها داشته و نباید به سادگی از کنار مجموعه مزیت های آن ها عبور نمود. در ادامه به بررسی دقیق تر انواع پلکسی گلاس و کاربردهای آن ها خواهیم پرداخت. توصیه داریم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.

انواع مختلف ورق های پلکسی گلاس

در بخش اول این مقاله قصد داریم تا به بیان انواع مختلف ورق پلکسی گلاس پرداخته و درباره آن ها توضیحات مختصری را به شما را ارائه نماییم. از انواع پلکسی گلاس ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که امروزه هر کدام در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای دارند.

  • ورق های پلکسی گلاس شفاف
  • ورق های پلکسی مولتی استایل
  • ورق های پلکسی طلایی
  • ورق های پلکسی نقره ای
  • ورق های پلکسی شیشه ای
  • ورق های پلکسی میرور
  • ورق های پلکسی ستی نایس
  • ورق های پلکسی چند جداره
  • ورق های پلکسی طرح دار

    2

ورق های پلکسی گلاس ترانسپارنت

ورق پلکسی شفاف دارای وزن کمی بوده و به راحتی میتوان آن ها را حمل نمود. در واقع می توان برای     آن ها نیمی از وزن شیشه ها را در نظر گرفت و لازم است بدانید کاربردهای بسیاری در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی دارند. در حال حاضر ورق های پلکسی گلاس ترانسپارنت را می توان در رنگ های متعددی همچون قرمز ، سبز ، زرد ، آب ، خاکستری و … در سطح بازار مشاهده نموده و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد از دیگر کاربردهای این نوع ورق می توان به تولید تابلوهای تبلیغاتی ؛ استند ، تابلوهای راهنما و تابلوهای لایت اشاره نمود.

ورق های پلکسی مولتی استایل

در حال حاضر نمونه های ورق پلکسی گلاس مولتی استایل را می توان به صورت فلزی و آینه ای در سطح بازار مشاهده نمود. این نوع ورق ها به دلیل ویژگی ها و قابلیت های بی نظیری که دارند محبوبیت بسیاری داشته و به طور چشمگیری مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های این نوع ورق ها می توان به وزن پایین ، حمل و نقل آسان ، انعطاف پذیری فوق العاده عالی و… اشاره نمود که اهمیت خاصی داشته و دانستن آن ها می تواند در انتخاب به شما کمک های شایانی نماید. شما این ورق ها را بر حسب علاقه خود می توانید در دو طرح ساده و خش دار  تهیه نموده در صنایع تزئینی مورد استفاده قرار دهید زیرا این امر مهم ترین کاربرد ورق های مولتی استایل می باشد.

3

ورق های پلکسی گلاس طلایی و نقره ای

این نوع ورق ها در واقع دارای پوششی از جیوه می باشند و همین امر سبب شده است تا نتوانند نور را از خود عبور دهند. این نوع ورق ها را با عنوان پلکسی گلاس آینه ای نیز می شناسند و از مهم ترین کاربردهای آن ها می توان در آینه کاری های مربوط به دکوراسیون داخلی اشاره نمود.

ورق های پلکسی شیشه ای

جالب است بدانید طلق شیشه ای را با نام دیگری با عنوان طلق ایرانی نیز می شناسند در هم اکنون در بازار به دو صورت طلق شفاف و دوغی موجود می باشد. پلکسی های دوغی نمی توانند نور را خود عبور دهند و در مقابل پلکسی های شیشه ای با قابلیت های بی نظیر خود تا ۹۲ درصد می توانند نور را از خود عبور داده و به فضای موردنظر شما زیبایی دوچندانی بخشند.

 

ورق های پلکسی میرور

برای تولید این نوع از ورق های پلکسی گلاس از جیوه و ورق های پلکسی شفاف استفاده می شود و در حال حاضر به دو صورت ورق پلکسی میرور طلایی و ورق پلکسی میرور نقره ای موجود می باشد. شما برحسب نیاز خود می توانید اقدام به تهیه ورق میرور موردنیاز خود نمایید. عمدتا از این نوع ورق ها برای دکوراسیون داخلی ساختمان و تولید وسایل تزئینی استفاده می گردد.

ورق های پلکسی ستی نایس

ورق های پلکسی ستی نایس در صنایع متنوعی کاربرد دارند و معمولا دارای سطحی مخمل شکل بوده و زیبایی آن ها خیره کننده می باشد. تفاوت ظاهر آن ها با دیگر پلکسی ها کاملا مشهود می باشد. این نوع پلکسی ها نیز در اندازه ها و رنگ های متنوعی موجود بوده و براساس علاقه و نیاز خود می توان آن ها را خریداری نمود.

ورق های پلکسی چند جداره

از مهم ترین خاصیت ورق های چندجداره می توان به مقاومت بالای ان ها در برابر عواملی همچون ضربه و شکنندگی اشاره نمود. این ورق ها معمولا برای مکان هایی همچون استخرها ، گل خانه ها و نورگیر که مقاومت بالا معیار می باشد کاربرد دارند.

ورق های پلکسی طرح دار

این نوع از پلکسی گلاس ها به صورت ترکیبی از سبک های مدرن و کلاسیک تولید و به بازار عرضه        می شوند. نمونه های مختلفی از طرح و رنگ را برای این ورق ها می توان مشاهده نمود و به عنوان یکی از ورق های محبوب شناخته می شود.

سخن آخر

ورق های پلکسی گلاس با کاربردهای بی نظیر خود در عرصه تزئینات ، ساختمان سازی ، صنایع خودروسازی ، دکوراسیون داخلی و … در حال حاضر در سطح دنیا به محبوبیت قابل توجه ای دست یافته اند. همین امر سبب شده است تا شما نمایندگی های مختلفی را مشاهده کنید که در زمینه عرضه و فروش ورق های پلکسی فعالیت دارند. فروشگاه پلکسی روژان نیز به عنوان یک نمایندگی فعال در زمینه فروش این ورق ها خدمات متنوعی را برای شما در نظر گرفته است که با استفاده از این مجموعه خدمات می توانید بهترین خرید خود را تجربه کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.