تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 10:25
کد خبر : 28405

اهمیت استفاده از عایق الاستومری و فوم الاستومری در مصرف بهینه منابع انرژی | مدیرعامل ایزیدم ایران از عایق الاستومری ایزیدم می گوید.

اهمیت استفاده از عایق الاستومری و فوم الاستومری در مصرف بهینه منابع انرژی | مدیرعامل ایزیدم ایران از عایق الاستومری ایزیدم می گوید.

  انرژی و منابع آن مواردی ضروری برای ادامه زندگی ما هستند و تصور نبودن آن ها برایمان ممکن نیست. با این حال باید بدانیم که انرژی بازیافت پذیر نیست و زمان و هزینه زیادی لازم است تا بتوان منابع از دست رفته را جبران کرد. بنابراین لازم است تا با مصرف بهینه انرژی سهم

 

انرژی و منابع آن مواردی ضروری برای ادامه زندگی ما هستند و تصور نبودن آن ها برایمان ممکن نیست. با این حال باید بدانیم که انرژی بازیافت پذیر نیست و زمان و هزینه زیادی لازم است تا بتوان منابع از دست رفته را جبران کرد. بنابراین لازم است تا با مصرف بهینه انرژی سهم خودمان را در ذخیره و نگهداری این نعمت ارزشمند انجام دهیم. امروز در تیتر داغ تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای مهندس فرج اللهی مدیریت محترم مجموعه ایزیدم ایران ( فعال در زمینه ارائه عایق الاستومری و خدمات عایق بندی) گفتگویی ترتیب داده و کمی جزئی تر به موضوعات قابل بحث بپردازیم.

 

– جناب فرج اللهی به عنوان سوال اول لطفا بفرمایید خدمات و محصولات ارائه شده توسط مجموعه شما چه کمکی به استفاده بهینه انرژی می کند؟

عایق الاستومری ایزیدم محصول اصلی ارائه شده توسط مجموعه ایزیدم ایران است که در سطح جهانی از آن به عنوان یکی از بهترین و موثرترین محصولات در بحث عایق بندی سطوح یاد می شود. عایق الاستومری ایزیدم محصولی از کشور ترکیه است که تمامی گواهینامه های معتبر جهانی در زمینه باکیفیت بودن و ایمن بودن را دریافت کرده است و استفاده از آن هیچ ضرری برای محیط زیست و یا سلامتی انسان ها ندارد. در ساخت عایق الاستومری ایزیدم از محصولاتی استفاده شده که حتی در صورت آتش گرفتن این نوع عایق نیز، هیچ نوع گاز سمی و خطرناکی از آن متصاعد نشود. عایق الاستومری ایزیدم محصولی چندمنظوره است که از آن می توان بسته به نیاز و مورد استفاده برای عایق بندی حرارتی، عایق بندی برودتی و عایق بندی رطوبتی استفاده کرد و نتایج مطلوبی را بدست آورد.

 

– جناب فرج اللهی در مورد عایق الاستومری ایزیدم صحبت کردید. لطفا بفرمایید عایق الاستومری به طور کلی چه قابلیت هایی دارد و در چه جاهایی می توان از آن استفاده کرد؟

عایق الاستومری نوعی عایق چند منظوره و پرکاربرد است که به سبب ویژگی های خاص و فوق العاده ای که دارد توانسته خود را به عنوان جایگزین شایسته عایق های سنتی مطرح کند و به یکه تاز بازار تبدیل شود. عایق الاستومری یکی از انواع عایق های حرارتی و برودتی است که در ساخت و تولید آن از مواد انعطاف پذیری همچون پروپیلن، داین، اتیلن و … استفاده می شود. عایق الاستومری محصولی ایمن و سازگار با محیط زیست به شمار می رود که برخلاف برخی عایق های متفرقه، هیچ آسیب و خطری برای جان انسان ها و محیط زیست ندارد. از عایق الاستومری می توان برای عایق بندی اکثر سطوح مانند درب و پنجره ها، دیوارها و … استفاده کرد و از نفوذ عوامل ناخواسته همچون رطوبت، گرما یا سرما جلوگیری کرد. عایق الاستومری در ابعاد و ضخامت های مختلف و عموما در مدل های عایق الاستومری رولی، عایق الاستومری لوله ای، صفحه ای و … تولید می شود.

 

– در کاتالوگ محصولات ایزیدم ایران علاوه بر عایق الاستومری بخش قابل توجهی از محتویات درج شده در کاتالوگ صرف توضیح دادن فوم الاستومری شده است. لطفا بفرمایید که فوم الاستومری چه کاربردی دارد؟

 

فوم الاستومری نوعی فوم لاستیکی است که از آن می توان برای عایق بندی سطوح مختلف استفاده کرد. ویژگی های مثبت فراوان فوم الاستومری باعث شده بسیاری از آن به عنوان یک جایگزین بهتر عایق های سنتی نام ببرند. کارکرد فوم الاستومری تا حدودی مشابه عایق الاستومری است؛ همچون عایق الاستومری، فوم الاستومری نیز از محصولاتی ساخته شده که برای سلامت انسان ها و محیط زیست کاملا بی خطر است و سازمان های کنترل کیفیت جهانی همگی با استفاده از این محصول موافقت خود را اعلام کرده اند. فوم الاستومری در برابر حرارت، سرما، گرد و خاک و از همه مهم تر رطوبت مقاومت کامل دارد و می توان از آن برای عایق بندی محیط های بسیاری در برابر عواملی که خدمتتان عرض کردم استفاده کرد. علاوه بر این ویژگی ها، فوم الاستومری انعطاف پذیری قابل توجهی نیز دارد که باعث می شود موارد استفاده آن بالاتر هم برود.

فوم الاستومری کاربردهای فراوانی دارد که از مهم ترین آن ها می توانم به زیرسازی استودیوهای موسیقی، عایق بندی خودروها و ماشین های سنگین، عایق بندی ساختمان ها و … استفاده کرد. در صورت ترکیب کردن فوم الاستومری با عایق های سلول باز مثل فوم پلی یورتان و پشم سنگ، خاصیت آکوستیکی فوم الاستومری افزایش می یابد و می توان از آن برای عایق بندی و زیرسازی استودیوهای موسیقی و به طور کلی هرجایی که نیاز به سکوت و آرامش حس می شود استفاده کرد.

 

– خیلی ممنون بابت توضیحات جامع و کاربردی شما جناب فرج اللهی. امیدوارم استفاده از محصولات عایقی بیشتر شود تا همه با هم در صرفه جویی در مصرف انرژی سهیم باشیم. در انتها از شما خواهشمندم در مورد مجموعه ایزیدم ایران نیز توضیحاتی به خوانندگان تیتر داغ ارائه دهید.

شرکت رامیار تجارت آراد که عموما با برند ایزیدم ایران شناخته می شود با بیش از یک دهه تجربه موفق در زمینه بازرگانی و مهندسی و ارائه تجهیزات مدرن ساختمانی با هدف ارائه رویکردها و تجهیزات بهینه سازی انرژی در بازار فعالیت می کند. مفتخریم اعلام بداریم که تیم ما نماینده رسمی و قانونی کمپانی ایزیدم ترکیه در ایران را برعهده دارد و تمام سعی و تلاش مان بر آن است که باکیفیت ترین محصولات و خدمات بدون واسطه و با کیفیت و قیمت اصلی و منصفانه به دست هموطنان عزیزمان برسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق الاستومری ایزیدم و خدمات و محصولات ما می توانید به وبسایت ایزیدم ایران مراجعه نمایید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.