تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 11:07
کد خبر : 104225

در بیمارستان کودکان مفید؛

اولین دوره تربیت مشاوران شیردهی برگزار شد

اولین دوره تربیت مشاوران شیردهی برگزار شد

اولین دوره آزمون تربیت مشاوران شیردهی با اعطای گواهی رسمی توسط اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش تیتر داغ؛ آزمون سنجش میزان مهارت‌های بالینی به روش (OSCE ) ویژه کارشناسان مامایی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد.

در این آزمون ۲۸ کارشناس مامایی از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه در قالب دو گروه شرکت کردند که در صورت کسب امتیاز لازم گواهی رسمی مشاوره شیردهی به آنان ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش در آزمون مذکور کارشناسان معاونت درمان به عنوان ناظر آزمون، مژده فارسی مدان مربی کشوری مشاوره شیردهی از مرکز بهداشت شرق تهران و لادن حمزه مربی دانشگاهی مشاوره شیردهی از شبکه بهداشت شمیرانات به عنوان آزمونگر حضور داشتند.

در این دوره آموزش‌های لازم به صورت تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه شد.

بر اساس این گزارش دوره مذکور شامل پیش آزمون و پس آزمون، کارگاه تئوری سه روزه و کارگاه عملی چهار روزه و در نهایت آزمون آسکی بود.

شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره تئوری سه روزه با حضور در بخش‌های بلوک زایمان، بعد از زایمان و NICU بیمارستان مهدیه به صورت عملی نحوه انجام مشاوره برای مادران را زیر نظر مربیان ارشد و دانشگاهی مشاوره شیردهی آموزش دیدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.