تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 10:28
کد خبر : 11623

ایجاد بیش از هزار شغل در پویش مشق احسان

ایجاد بیش از هزار شغل در پویش مشق احسان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در راستای اجرای پویش مشق احسان برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار ایرانی اسلامی به دانش آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه ارزش هر بسته نوشت افزار ۱۵۰ هزار تومان است، گفت: در مجموع ۱۵۰ میلیارد تومان برای این مرحله از پویش مشق احسان هزینه شده است.

مخبر ادامه داد: هر یک از بسته‌های نوشت افزار شامل کیف، جامدادی، ۶ جلد دفتر، بسته خط کش، بسته خودکار ومداد و بسته بهداشتی دانش آموزی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: ۳۰۰ واحد تولیدی کیف و نوشت افزار‌های ایرانی وظیفه تأمین این اقلام را برعهده دارند و بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

او گفت: ۳۱ قرارگاه جهادی مدیریت توزیع بسته‌های را در سراسر کشور بر عهده دارند و ۵ هزار گروه جهادی نیز در این راستا ستاد اجرایی را همراهی می‌کنند.

مخبر تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان استان تهرانی در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت:شناسایی و توزیع بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها وسمن‌ها های همکار ستاد با رعایت کرامت انسانی صورت می گیرد.

او بیان کرد: فرآیند اجرایی این پویش نیز از طریق ثبت درخواست در سامانه دنیای احسان ehsan.ir و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از بهره‌مندان و حمایت پذیران صورت می‌پذیرد.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.