تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 12:16
کد خبر : 6064

ایران هم صدا برای نه گفتن به آمریکا است

ایران هم صدا برای نه گفتن به آمریکا است

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ایران هم‌صدا شده تا به آمریکا «نه» بگوید.

به گزارش تیتر داغ؛ غلامعلی حداد عادل عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست راهبردهای تشکیل مجلس انقلابی که با حضور بانوان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در امور داخلی و هم مسائل منطقه خواهد بود و بعدها کسانی که تاریخ این دوران را می‌نویسند به جمعه ۱۳دیماه ۹۸ به عنوان یک نقطه عطف اشاره خواهند کرد.

وی افزود: آمریکا برای حفظ امنیت اسراییل، داعش را ایجاد کرد تا به نام اسلام مسلمانان را بکشد و نیروهای مسلمانان را به جان خود بیاندازد.

حداد عادل با تاکید بر اینکه نمی‌توان تصور کرد که این جوش و خروش و حضور مردم از کجا پیدا شده است، گفت: در ۴۱سال گذشته هیچگاه شاهد این خیزش سراسری نبوده‌ایم و در بعضی شهرها که مسیر تشییع شهدا نبوده مردم بیش از یک بار به خیابان‌ها آمده‌اند و گویی یک ایران آغوش شده تا این فرزند برومند ایران را در آغوش بگیرد و ایران همصدا شده تا به آمریکا نه بگوید.

وی افزود: قاسم سلیمانی یک نتیجه انقلاب اسلامی و امام راحل است که در جبهه‌های جنگ به فرماندهی رسیده و در دوران رهبر معظم انقلاب با فرماندهی سپاه قدس آرمان‌های مردم را محقق کرده است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.