تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 6:44
کد خبر : 92214

ایمن‌سازی خیابان شهید آیت تهران

ایمن‌سازی خیابان شهید آیت تهران

شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در خیابان شهید آیت با نصب هزار و ۸۰۰ متر طول رفیوژ بتنی خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ فاطمه تنهایی از ایمن‌سازی هزار و ۸۰۰ متری در خیابان شهید آیت تهران خبر داد و هدف از این اقدام را ایمن سازی و عدم انحراف در مسیر اتوبوس‌های تندر در حد فاصل میدان نبوت تا خیابان شهید ثانی (چهارراه تلفنخانه) دانست و گفت: علاوه بر هزینه‌های بالای نگهداشت المان‌های شهری، عدم پایداری، برخورد وسایل نقلیه با نرده‌های تفکیک کننده مسیر اتوبوس‌های تندرو سبب ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان و ایجاد گره ترافیکی در این خیابان و افزایش بار ترافیکی در این محدوده بود که در بازدیدها ساماندهی این محور به معاونت‌های مربوطه ابلاغ شد.

شهردار منطقه ۸ تهران به صرفه اقتصادی در اجرای طرح اصلاح نرده‌های فلزی در منطقه پرداخت و ادامه داد: اجرای تثبیت رفیوژ میانی و آسفالت در مسیر اتوبوس‌های تندرو محور آیت صرفه جویی اقتصادی ۴۰ درصدی در مدت یک سال را خواهد داشت که در فاز نخست اجرای این پروژه هزار متر به مدت یک ماه ایمن سازی شد که طبق برآورد مالی انجام طرح، کل هزینه‌های این پروژه بعد از دو سال به سیستم باز خواهد گشت.

وی یکی دیگر از معضلات شهری را سرقت المان‌های شهری دانست و تصریح کرد: بر همین اساس، نرده‌های قبلی در خیایان شهید آیت برچیده و عملیات جدول گذاری از نوع پلیمری به منظور ساماندهی و بهسازی مسیر BRT در این خیابان انجام گرفت.

یکسان سازی وضعیت ظاهری در سطح محدوده با استفاده از جداول جداکننده از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی شهردار منطقه ۸ تهران بود که تنهایی درباره آن سخن گفت و افزود: این عملیات عمرانی مطابق با استاندارد ابلاغ شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بوده است که در راستای کاهش خطرات ترافیکی و خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان انجام گرفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.