تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 13:41
کد خبر : 33594

بارها به من پیشنهاد وزارت ورزش را دادند/با شعار بردن انگلیس مردم را امیدوار نکنید

بارها به من پیشنهاد وزارت ورزش را دادند/با شعار بردن انگلیس مردم را امیدوار نکنید

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر به دنبال ریاست فدراسیون بودم، خیلی وقت پیش وزیر ورزش ایران می‌شدم. چند بار هم به من پیشنهاد شد اما من قبول نکردم و نمی‌کنم.

به گزارش تیتر داغ؛  علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال ما درست اداره می‌شود؟ کسی هست که به مشکلات تیم ملی رسیدگی کند. وقتی تیم قطر در این فصل در اسپانیا اردو می‌زند اما تیم ملی ما در قطر اردو می‌زند، شما خود به خود جوابتان را در مورد مدیریت در فدراسیون می‌گیرید.

وی ادامه داد: ما در برهه حساسی برای تیم ملی هستیم. تیم ملی باعث خوشحالی مردم می‌شود و نباید خدایی نکرده در جام جهانی نتیجه نگیرد. مدیریت باید امکانات را برای تیم ملی فراهم کند. متاسفانه به شعار دادن عادت کردیم. برای مثال مربی تیم ملی می‌گوید انگلیس را در جام جهانی شکست می‌دهیم. این موضوع در جامعه باعث می‌شود مردم هم این فکر را داشته باشند. ما با کدام تیم‌ها بازی کردیم تا به جام جهانی صعود کنیم. باید به خیلی چیزها توجه کنیم. این‌ها را می‌گویم که مردم انقدر امیدوار نشوند و دچار توهم نشویم. انگلیس، آمریکا و ولز را نمی‌توانیم با تیم ایران مقایسه کنیم. با این وضع نتیجه گرفتن بسیار سخت است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا برای ریاست فدراسیون نامزد می‌شود یا نه، گفت: من اگر بتوانم فرشته نجات خانواده‌ام باشم. فدراسیون فوتبال جای من نیست. اگر به دنبال ریاست فدراسیون بودم، خیلی وقت پیش وزیر ورزش ایران می‌شدم. چند بار هم به من پیشنهاد شد اما من قبول نکردم و نمی‌کنم. جایگاه اجتماعی خودم را بین مردم با هزار تا از این پست‌ها عوض نمی‌کنم.

دایی در خصوص خداحافظی سید جلال حسینی عنوان کرد: به ندرت اتفاق می‌افتد بازیکنی ۲۰ سال بتواند بازی کند. او جزو نوادر فوتبال ماست و از موقعی که در فوتبال ما بازی می‌کرد، جزو بهترین‌ها بود. سید جلال هم از نظر اخلاقی و هم فوتبالی جزو بهترین‌ها بود.

وی در مورد قراردادهای بازیکنان لیگ برتری که افزایش زیادی داشته، گفت: الان اگر بخواهید در منطقه یک خانه بگیرید، باید ۳۵ میلیارد پول بدهید. چند سال باید یک ورزشکار کار کند تا بتواند یک خانه بخرد. نهایت بتواند ۱۰ سال از این قراردادها ببندد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.