تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 11:11
کد خبر : 2668

بازداشت عاملان اصلی اغتشاشات در اتوبان تهران ـ ساوه

بازداشت عاملان اصلی اغتشاشات در اتوبان تهران ـ ساوه

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۶ عامل اصلی اغتشاشات اتوبان تهران ـ ساوه خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر بازداشت عاملان اصلی اغتشاشات اتوبان تهران ـ ساوه درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء‌استفاده برخی افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهرستانهای غرب استان تهران شده بود، دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران با کار اطلاعاتی گسترده ۶ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات اتوبان “تهران ـ ساوه” شهرستان رباط‌کریم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، متهمان را در عملیاتهای جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به مأموران زده بودند، به جرایم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان به دستگاه قضایی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

خانچرلی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضایی و پلیس قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.