تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 14:04
کد خبر : 101915

بازدید رئیس جمهور از کارخانه آرد پیشگامان دنا

بازدید رئیس جمهور از کارخانه آرد پیشگامان دنا
ئیس جمهور با حضور درکارخانه آرد، نشاسته و گلوکز پیشگامان دنا وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات این واحد صنعتی آشنا و بر حل معضلات و برون رفت از شرایط رکود در این کارخانه تأکید کرد.
تیتر داغ: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرخود به یاسوج از کارخانه آرد پیشگامان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، رئیس جمهور با حضور درکارخانه آرد، نشاسته و گلوکز پیشگامان دنا وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات این واحد صنعتی آشنا و بر حل معضلات و برون رفت از شرایط رکود در این کارخانه تأکید کرد.
بازدید رئیس جمهور از کارخانه آرد پیشگامان دنا
دکتر سیدابراهیم رئیسی ضمن صدور دستور به تسریع در روند حل معضلات جاری و ارزش آفرینی این شرکت، تصریح کرد: ان شاالله در آینده نزدیک شاهد رخداد اتفاقات مثبت  و ماندگاری به نفع جامعه معزز ایثارگری و مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
گفتنی است در این بازدید، دکتر احمدزاده استاندار، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس حسینیان مدیرعامل شرکت پیشگامان دنا و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، آیت الله رئیسی را همراهی ‌می کردند.
انتشار خبر: فاطمه داداشی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.