تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 11:04
کد خبر : 101454

بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه شهید فکوری تبریز

بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه شهید فکوری تبریز

سردار سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با هدف بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی در راس هیأت عالی رتبه نظامی وارد تبریز شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه شهید فکوری، توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید امیر نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح رییس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کردند.

سرلشکر باقری در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا را شاکرم که فرصتی شد تا در استان آذربایجان شرقی حضور پیدا کنم، اهداف سفر خود را ارزیابی واحدهای نیروهای مسلح مستقر در این استان عنوان کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: طبق بررسی‌های قبلی، وضعیت استان از نظر امنیتی در شرایط مناسب و مطلوبی است و مرزها در امنیت قرار دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.