تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 6:04
کد خبر : 23410

بازگشت تیم ملی دو و میدانی جوانان از مسابقات قهرمانی جهان

بازگشت تیم ملی دو و میدانی جوانان از مسابقات قهرمانی جهان

اعضای تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان پس از شرکت در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان به کشور بازگشتند.

به گزارش تیتر داغ؛  اعضای تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان پس از شرکت در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال مسئولان فدراسیون به کشور بازگشتند.

تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان در این مسابقات با ۹ورزشکار حضور داشت که در پایان توانست با کسب ۲ مقام چهارم از سوی  صادق صمیمی و ارسلان قشقایی در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه، یک مقام پنجم از سوی  محمدرضا رحمانی‌فر در ماده پرتاب دیسک و یک مقام ششم از سوی  مهلا محروقی در پرتاب دیسک به کار خود پایان دهد.

ملی پوشان جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان حهان با ترکیب، صادق صمیمی (پرتاب دیسک) محمد رضا رحمانی‌فر (پرتاب دیسک) ارسلان قشقایی (پرتاب وزنه) امیر حسین ماماقانی (پرتاب وزنه) دانیال بی‌باک (۴۰۰متر مانع) امیر مقدمی (۴۰۰متر مانع) بنیامین یوسفی (۲۰۰متر) علی قاسم بابایی (۱۰۰متر) و مهلا محروقی (پرتاب دیسک) که به میزبانی کشور کنیا برگزار خواهد حضور داشت.

همچنین، علی رضایی، حمیدرضا فردین‌پور، سیاوش سپهوند، داریوش صمیمی، بهنام زارع و جمشید بختیاری تیم کشورمان را به عنوان کادر فنی در این مسابقات همراهی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.