تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 22:12
کد خبر : 106966

سایه نوری، بازیگر تئاتر و سینما در حاشیه چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، بیان کرد

صمد یوسفی

بازیگری در سینما برایم بسیار جدی است/ دوست دارم بازیگری کنار بزرگان سینما را تجربه کنم

بازیگری در سینما برایم بسیار جدی است/ دوست دارم بازیگری کنار بزرگان سینما را تجربه کنم
تیتر داغ: خوشحال هستم که امروز به جشنواره فیلم کوتاه تهران آمده ام تا شاهد تماشای فیلم های تولیدی فیلمسازان سرزمینم و همینطور سایر فیلمسازان کشورهای دیگر جهان باشم

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: چندین پیشنهاد خوب بازیگری شده که بنا دارم در ادامه فعالیتهای بازیگری خودم، به آنها بپردازم و در کنار این عرصه ساخت فیلم کوتاه را هم تجربه کنم.

به گزارش خبرنگار سینمایی سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، سایه نوری دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی از دانشگاه تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیت دارد. این بازیگر در حاشیه چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ملت، در گفتگوی تصویری و صمیمانه با خبرنگار ما نشست که در ادامه از نظر شما خوانندگان و بینندگان گرامی می گذرد.

سایه نوری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

سایه نوری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در این گفتگوی تصویری گفت: از کودکی به بازیگری علاقه داشتم و این شور و اشتیاق را در فضای مدرسه به نمایش می گذاشتم و بزرگتر که شدم، تصمیم گرفتم برای ورود به عرصه بازیگری، در آموزشگاه های سینمایی و تئاتری ثبت نام نمایم و این عرصه را پیش از گذشته جدی دنبال نمایم.

وی در ادامه گفت: بازیگری در سینما برایم بسیار جدی است و دوست دارم بازیگری در کنار بزرگان سینمای ایران را هم تجربه نمایم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اظهار داشت: چندین پیشنهاد خوب بازیگری دارم که بنا دارم در ادامه فعالیتهای بازیگری خودم، به انها بپردازم و در کنار آنها ساخت فیلم کوتاه را هم تجربه کنم.

گفتنی است، چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، به مدت ۶ روز، از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه ۱۴۰۲، با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی، در محل پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می شود.

خبرنگار: صمد یوسفی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.