تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 11:03
کد خبر : 112734

به آهنگسازی بهروز قهاری؛

بامداد فلاحتی با «هوران» در رودکی می خواند

بامداد فلاحتی با «هوران» در رودکی می خواند

گروه موسیقی «هوران» به سرپرستی و آهنگسازی بهروز قهاری اوایل بهمن ماه سال جاری به خوانندگی بامداد فلاحتی تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

به گزارش تیتر داغ؛  تالار رودکی تهران روزهای نهم و دهم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ میزبان تازه ترین کنسرت گروه «هوران» به سرپرستی و آهنگسازی بهروز قهاری خواهد بود.

در این کنسرت که ساعت ۲۰ پیش روی علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار می گیرد، بامداد فلاحتی از خوانندگان برگزیده موسیقی ایرانی به عنوان خواننده حضور دارد.

بامداد فلاحتی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر یزد است. وی فارغ التحصیل رشته سرامیک صنعتی، کارشناس موسیقی و فارغ التحصیل رشته آهنگسازی از دانشگاه هنر و جهاد دانشگاهی است. این هنرمند تاکنون از محضر هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان، محسن کرامتی و حمیدرضا نوربخش بهره برده و در کنار جلال ذوالفنون نیز اجرای موسیقی داشته است.

گروه موسیقی «هوران» نیز از سال ۸۱ با نام گروه دف‌نوازان «حراره» به سرپرستی بهروز قهاری آغاز به کـــارکرد و به اجـــــرای دف نـــوازی صرف می‌پرداخت. این گروه از سال ۸۳ تغییراتی در نحوه اجرایی و ساخت قطعات کوبه‌ای ایجاد کرد و به همین دلیل سرپرست گروه تصمیم به گستــرش گروه و جمع‌آوری ســازهای مـخــتـلف کوبـه‌ای گـرفـت.

این گروه پس از برگزاری کنسرت‌هـای مختلف درســال‌هــای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ به عنوان یکی از گــروه‌های موسیــقی درجـهت ارایه تفکری نوین در زمینه ســازهـای کوبـه‌ای مطرح شد. ضمن اینکه استفـاده از سـازهای مـختلف کـــوبـــه‌ای و همچنین تنوع در ریتم و قطعات، ایجاد فضـاهـای متـفاوت و به کارگیری مفاهیم مختلف در قطعـات از دیگر ویژگی‌های این گروه است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.