تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 11:05
کد خبر : 106384

کاخ سفید:

بایدن هیچ سندی درباره ادعاهای اسرائیل علیه فلسطینی‌ها ندیده است

بایدن هیچ سندی درباره ادعاهای اسرائیل علیه فلسطینی‌ها ندیده است

سخنگوی کاخ سفید ادعاهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ارتکاب اقدامات توسط نیروهای مقاومت فلسطین را رد کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ روزنامه واشنگتن پست به نقل از سخنگوی کاخ سفید در ارتباط با ادعاهای مطرح شده از سوی صهیونیست ها علیه مقاومت فلسطین، نوشت: نه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و نه هیچ مسئول آمریکایی دیگر هیچ تصویری مبنی بر تأیید صحت گزارش‌های منتشر شده در این خصوص، ندیده است.

وی ادامه داد: سخنان بایدن در خصوص اقدامات وحشیانه صورت گرفته برپایه ادعاهای سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی مطرح شده است.

پیش از این نیز جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت فلسطین کودکان را هدف قرار نمی‌دهند.

در همین خصوص یک مقام آمریکایی در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که سخنان بایدن درباره اقدامات ادعایی حماس بر پایه سخنان مسئولان صهیونیست مطرح شده است.

گفتنی است جو بایدن روز چهارشنبه در نشستی با رؤسای جوامع یهودیان در آمریکا درباره تحولات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با تکرار ادعاهای مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد: «من مدت زیادی در این کار بوده‌ام اما هیچ گاه تصور نمی‌کردم که چنین چیزی ببینم، تصاویر تأیید شده‌ای از سربریدن کودکان توسط تروریست ها»!

چندی قبل نیز جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای مغلطه‌گویی و اظهارات جانبدارانه رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حق ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر و پایان اشغالگری تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهارات تحریک‌آمیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همزمان با ادامه جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و دیگر اراضی اشغالی را محکوم کرده و این اظهارات را تلاشی در جهت سرپوش نهادن بر جنایات و تروریسم دولت صهیونیستی که ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده، می‌دانیم، چرا که او هیچ اشاره‌ای به جنایات نیروهای اسرائیلی علیه ملت فلسطین در مقابل دیدگان جهانیان نکرد.

منبع: الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.