تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 10:18
کد خبر : 113588

باید بدون اشتباه بازی کنیم/ قهرمانی دور از دسترس ایران نیست

باید بدون اشتباه بازی کنیم/ قهرمانی دور از دسترس ایران نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در دیدار برابر سوریه بدون اشتباه در خط دفاعی بازی کند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

به گزارش تیتر داغ؛ شاهرخ بیانی در خصوص شرایط تیم ملی و دیدار این تیم از مرحله یک هشتم نهایی گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و توانست با ۳ پیروزی در مرحله مقدماتی با روحیه خوب آماده حساس ترین دیدار شود. ملی پوشان ما می دانند که چه بازی سختی پیش رو خواهند داشت و باید با تمام توان مقابل سوریه به میدان بروند.

وی ادامه داد: همدلی و وحدت یکی از فاکتورهای موفقیت تیم ملی خواهد بود شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تاجیکستان تا این مرحله پیش بیاید اما آنها تیم منسجم؛ همدل و یکپارچه ای هستند و همین دلایل رمز موفقیت آنها بود.

سوریه عیار تیم ملی را مشخص خواهد کرد

بیانی ادامه داد: بازی فوق العاده سختی برابر سوریه خواهیم داشت. مرحله حذفی سخت ترین قسمت این تورنمنت است که بارها باعث شده تا تیم های بزرگ با یک اشتباه با جام خداحافظی کنند. ملی پوشان ما با یک تیم منسجم بازی دارند که منظم بازی می کند و نظم تیمی خوبی دارد. نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم باید برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته باشیم. فضا به حریف ندهیم و اجازه ندهیم حریف از کوچکترین اشتباه ما استفاده کند. سرمربی تیم بعد از انجام ۳ بازی مرحله مقدماتی ترکیب خود را پیدا کرده و بطور حتم از بهترین نفرات برای این دیدار استفاده خواهد کرد.

خط دفاع هنوز نگران کننده است

در ۳ بازی مرحله گروهی دو بار دروازه ما باز شد که این موضوع باعث نگرانی مردم شده است ، بر خلاف خط حمله که عملکرد خوبی داشته در خط دفاع هنوز نواقصی وجود دارد. یک اشتباه از خط دفاع یعنی خداحافظی با آسیا. به همین خاطر باید با تمرکز و آرامش کامل خط دفاع بازی کند و اجازه ندهد مهاجمان حریف صاحب موقعیت شوند. امیدوارم مدافعان تیم ملی در بازی برابر سوریه بدون اشتباه باشند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم

با این نفرات قهرمانی دور از دسترس نیست

بیانی در ادامه  افزود: در حال حاضر یکی از بهترین تیم های ملی در ادوار گذشته را داریم که از هماهنگی خوبی برخوردار هستند نفرات به خوبی همدیگر را می شناسند و این یک فاکتور مهم برای موفقیت تیم ملی است. تعویض های به موقع استفاده از باتجربه ها و بدون اشتباه بازی کردن تیم ملی را به قهرمانی نزدیک می کند ، تعدادی از بازیکنان تیم ملی از زمان کی روش باهم بازی کرده و شناخت خوبی از هم دارند. این نسل پتانسیل قهرمانی را دارد و اگر با این تیم قهرمان نشویم شاید تا سال‌های متمادی باید حسرت بخوریم. این نسل یک نسل طلایی است که همه امیدواریم بتوانند بعد از گذشت ۴۷ سال جام را به ایران بیاورند.

فوتبال آسیا پیشرفت کرده است

بیانی در خصوص عملکرد سایر تیم‌ها در هجدهمین دوره جام ملتهای آسیا تاکید کرد: در این دوره شاهد ظهور تیم هایی هستیم که شگفتی ساز شده اند ، تاجیکستان ، ازبکستان و فلسطین عملکرد خوبی داشتند و اعتقاد دارم تیم های درجه ۲ آسیا پیشرفت محسوسی داشته اند و حتی می توانند در آینده به تیم‌های درجه یک آسیا نزدیک شوند. فوتبال آسیا در حال پیشرفت است و این زنگ خطری برای فوتبال ایران است که خودرا به روز کند چون اگر این اتفاق نیفتد روزهای سختی برای فوتبال ایران شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.