تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 16:20
کد خبر : 114769

احمدی، در آیین تجلیل از شرکت های سرآمد در بیستمین و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بیان کرد:

باید به مدل هاى خلق ارزش پایدار نوجه ویژه داشت

باید به مدل هاى خلق ارزش پایدار نوجه ویژه داشت
تیتر داغ: جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس الگوی تعالی سازمانی کشور است.

معاون وزیر صمت و ریئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران گفت: در ارزیابى کیفى جوایز و رتبه بندى باید جامعه ذینفعان حس خوبى داشته باشند و این مهمترین مسئله اى است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت سایت خبری تیتر داغ، بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی، با هدف تجلیل از شرکت های سرآمد، صبح امروز سه شنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور بابک احمدی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، میرسامان پیشوایى رئیس سازمان ملى بهره ورى، محمود اولیایى رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و جمی از مدیران ارشد، مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی و اصحاب رسانه، در محل مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

حمیدرضا بابایى رئیس مرکز تعالى سازمانى و دبیر همایش

حمیدرضا بابایى، رئیس مرکز تعالى سازمانى و دبیر همایش، در ابتدای این مراسم گزارشى از سوابق، رویکرد و اهداف این همایش ارائه کرد و از ثبت نام ۷۴ شرکت در این دوره خبر داد که بیشترین میزان حضور شرکت ها در طول پنج سال اخیر در همایش ملى تعالى سازمانى بوده است.

سید مسعود همایونفر عضو کمیته داورى

سید مسعود همایونفر عضو کمیته داورى، در ادامه مراسم، ضمن ارائه گزارش کمیته داورى همایش تعالى سازمانى، روند ارزیابى و بررسى صورت گرفته در این دوره توسط اعضاى کمیته را تشریح کرد.

بابک احمدی معاون وزیر صمت و ریئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران

بابک احمدی، معاون وزیر صمت و ریئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران، در این همایش با تاکید بر اهمیت رتبه بندى شرکت ها در حوزه هاى صنعتى و اقتصادى گفت: در ارزیابى کیفى جوایز و رتبه بندى باید جامعه ذینفعان حس خوبى داشته باشند و این مهمترین مسئله اى است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی، توجه به مدل هاى خلق ارزش پایدار را مهم توصیف و تصریح کرد : به نظر من این موضوع، مقوله جدیدى است که در فضاى مدیریتى کشور باید به آن پرداخته شود و یکى از مهمترین مسئولیت هاى سازمان مدیریت صنعتى به شمار می رود.

بنا به این گزارش، سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت معدن و تجارت، محمود اولیایى رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و میرسامان پیشوایى رئیس سازمان ملى بهره ورى نیز، از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در پایان بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى، از شرکت ها و سازمان هاى برتر در حوزه هاى مختلف تجلیل به عمل آمد.

شرکت ها و سازمان هاى برتر

تندیس هاى زرین ساخت و تولید سال ١۴٠٢ در سطح سازمان هاى بزرگ به شرکت هاى مهندسى و ساخت برق و کنترل مپنا-مکو و شرکت فولاد مبارکه اصفهان اهدا شد.

همچنین تندیس سیمین در این بخش به شرکت هاى هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنى خاورمیانه و گروه مپنا اختصاص یافت.

تندیس بلورین ساخت و تولید نیز به شرکت هاى فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد هرمزگان جنوب ،توسعه آهن و فولاد گل گهر، پتروشیمى زاگرس و فرآوران زغال سنگ پابدانا اهدا شد.

گفتنی است، جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس الگوی تعالی سازمانی کشور است.

خبرنگار: فاطمه داداشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.