تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 6:21
کد خبر : 26287

برخلاف وعده‌ مسئولان، قیمت کاغذ افزایش یافت

برخلاف وعده‌ مسئولان، قیمت کاغذ افزایش یافت

دولت آبادی گفت: قیمت کاغذ تحریر با ابعاد ۶۰ در ۹۰، به بندی ۶۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش تیتر داغ:احمد دولت‌آبادی مدیرمسئول انتشارات نگارتابان،درباره قیمت کاغذ اظهار کرد: برخلاف وعده‌هایی که مسئولان در زمینه قیمت کاغذ دادند، نه تنها با ثبات قیمت یا کاهش آن مواجه نبودیم؛ بلکه دوباره قیمت آن افزایش یافت و کاغذ تحریر با ابعاد ۶۰ در ۹۰ ، به بندی ۶۱۰ هزار تومان رسید.

 

وی ادامه داد: با هر ناشری صحبت می‌کردم؛ قصد داشت قیمت تمام شده کتابش را افزایش دهد. با وجود اینکه می‌دانیم افزایش قیمت کتاب حد و حدودی دارد و مخاطب نمی‌تواند کتاب را با قیمت بالا تهیه کند. یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای با قیمت ۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و برای مخاطب تهیه این کتاب سخت است. از این رو این دسته از کتاب‌ها با ریزش مخاطب روبرو می‌شوند.

مدیرمسئول انتشارات نگارتابان با اشاره به استفاده مخاطبان کتاب از اپلیکیشن‌ها برای تهیه آن اظهار کرد: مخاطبان کتاب مورد نظرشان را از طریق اپلیکیشن‌های خرید کتاب با قیمت پایین‌تر از بازار تهیه می‌کنند یا به خرید کتاب‌های قاچاق روی می‌آورند. آنها بیشتر تمایل دارند نسخه‌های پی دی اف کتاب‌ها را بخرند. خودم که تولیدکننده کتاب هستم، به دلیل قیمت بالای کتاب کاغذی مجبورم کتاب‌های مورد نیازم را از طریق همین اپلیکیشن‌های خرید تهیه کنم.

دولت آبادی درباره کتاب‌های جدید انتشارات نگار تابان بیا نکرد: سه گانه سمانه پناهی با عنوان‌ «وایو در سرزمین کیهانه»، «وایو در سرزمین آناهید» و «وایو در سرزمین آتکایون» در انتشارات نگارتابان به زودی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود. این اثر از جمله آثار نوجوان فانتزی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.