تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 2:53
کد خبر : 29684

برنامه راه اندازی فلوشیپ شبیه سازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

برنامه راه اندازی فلوشیپ شبیه سازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به برنامه محوری براساس تحول و نوآوری از راه اندازی فلوشیپ شبیه سازی و در نظر گرفتن بورس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ دکتر ابوالفضل خواجوی راد با بیان اینکه شاخص ها و هرم سنی اعضای هیات علمی یکی از دغدغه های این معاونت محسوب می شود خاطر نشان کرد: گروه های پایه و بالینی مشکلاتی را در هرم سنی دارند و بر این اساس در برنامه جذب، به این مهم توجه و برنامه ریزی شده است.

وی الکترونیکی شدن سامانه ها را از دیگر برنامه های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد و گفت: بر این اساس در سال آینده تلاش می شود تمامی فرایندهای این دانشگاه به صورت الکترونیکی ارائه شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: الزام تدوین برنامه عملیاتی در تمامی دانشکده های این دانشگاه از دیگر برنامه های این دانشگاه به شمار می رود تا بتوان ضمن شناخت نقاط قوت و قابل بهبود،اولویت های هر دانشکده نیز تعیین و بر اساس آن گام برداشته شود.

وی پیگیری کوهورت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بومی سازی و تدوین کوریکولوم های آموزشی، توانمند سازی اساتید دانشگاه، ارزیابی اعضای هیات علمی، توسعه آموزش مجازی و ایجاد دانشکده مجازی، کسب مرجعیت علمی مبتنی بر آینده پژوهشی را از دیگر برنامه های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برشمرد.

خواجوی راد همچنین استفاده از ظرفیت استعدادهای درخشان، توسعه تحصیلات تکمیلی بر اساس اهداف دانشگاه های نسل سوم، اتخاذ سیاست های تشویقی و در نظر گرفتن بورس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، راه اندازی فلوشیپ شبیه سازی، توسعه و تجهیز مرکز مهارت های بالینی را از دیگر برنامه های این معاونت اعلام کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.