تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 6:46
کد خبر : 9018

برگزاری جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» در قزوین

برگزاری جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» در قزوین

جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» با هدف تبیین فداکاری‌ کادر درمانی استان قزوین، به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین و با پشتیبانی نهادهای فرهنگی و اجتماعی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ ؛جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» با هدف تبیین فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های کارکنان درمانی استان قزوین، تقویت اطلاع‌رسانی و انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از بیماری و کمک مؤمنانه و مواسات و نیز قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و پس از آن، با پیشنهاد سازمان بسیج رسانه استان قزوین در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

کرونا و امیدبخشی به جامعه، کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ‌سازی بهداشت عمومی، فرهنگ‌سازی شعار «در خانه بمانیم»، ایثار و جان‌فشانی کارکنان بهداشتی درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، کمک‌های مؤمنانه و مواسات، پاسخ به شبهات و مطالبه گری از مسئولان، شرایط جامعه در پساکرونا موضوعات مختلف این جشنواره است.

از بین آثار رسیده در هر بخش، سه اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب می‌شود، این جشنواره در شش بخش خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، کلیپ خبری، عکس خبری و اینفوگرافی برگزار می‌شود و همه آثار در بخش مستقل تیتر نیز داوری خواهد شد.

آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ۱ اسفندماه سال ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سایت‌های ادارات و رسانه ملی منتشر شده باشد.

همچنین به کلیه شرکت‌کنندگان که آثارشان تا مهلت تعیین‌شده توسط دبیرخانه دریافت شده باشد گواهی شرکت در جشنواره اعطا می‌شود و برگزیدگان هر بخش نیز جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره است و زمان ارسال آثار به این جشنواره از ۲۰ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است. متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار مکتوب را در قالب فایل PDF و آثار منتشر شده در رسانه‌های برخط را به‌صورت لینک و همچنین گزارش‌های خبری پخش‌شده از شبکه‌های تلویزیونی و یا شبکه‌های مجازی را با فرمت AVI یا MPEG را به همراه مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس، ایمیل رسانه، نام اثر، بخش و قالب از طریق پیام‌رسان‌های واتس آپ، آی گپ و سروش به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره، قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس حاصل نمایند.

آثار توسط اساتید استانی داوری می شود و به سه رسانه فعال در امر مقابله با ویروس کرونا نیز جایزه ویژه یک‌میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» به همت و پشتیبانی استانداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج)، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارگری روزنامه‌نگاران و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.