تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 11:03
کد خبر : 107585

بلندر ویتامیکسر پرو

بلندر ویتامیکسر پرو

بلندر ویتامیکسر پروشرکت شعله پردازش ایرانیان بلندر ویتامیکسر پرو یک ابزار قدرتمند از تجهیزات آشپزخانه است که می توانید با آن پوره های صاف و ابریشمی درست کنید، ادویه و غلات را کامل خرد کنید، سبزیجات را خرد کنید و یا انواع مواد را به سبک دلخواه باهم ترکیب کنید. ♦ هر نوعی از محصولات بلندرهای

بلندر ویتامیکسر پروشرکت شعله پردازش ایرانیان

بلندر ویتامیکسر پرو یک ابزار قدرتمند از تجهیزات آشپزخانه است که می توانید با آن پوره های صاف و ابریشمی درست کنید، ادویه و غلات را کامل خرد کنید، سبزیجات را خرد کنید و یا انواع مواد را به سبک دلخواه باهم ترکیب کنید.

♦ هر نوعی از محصولات بلندرهای ویتامیکسر پرو یک مخلوط کن اتوماتیک و بسیار پیشرفته است که آن بلندر دارای چرخه‌ی برنامه ریزی بوده و مجهز به سیستم عملکرد چرخشی می‌باشد و این سیستم باعث می‌شود بتوانید انواع مواد را به سرعت و در مدت زمانی کوتاه با یکدیگر ترکیب کنید.

♦ از مزیت هایبلندر صنعتی می توان به دارا بودن پوره کننده یخ، کوپل فلزی، ولوم تنظیم دور، تایمر، کاور (کاهش صدا) و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد.

♦ در برخی از مدل ها، یک پوشش مقاوم نیز برای این مخلوط کن تعبیه شده که روی آن قرار می‌گیرد و باعث می‌شود صدای بسیار کمی در محیط شنیده شود.

♦ بر روی بدنه‌ی این دستگاه یک صفحه نمایشگر دیجیتالی و چندین دکمه برای برنامه ریزی و تعیین سرعت و حالت های مختلف دستگاه وجود دارد که باعث می‌شود کار شما بسیار راحت شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.