تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 12:32
کد خبر : 103091

بهترین اتاق فرارهای کرج در سال ۱۴۰۲

بهترین اتاق فرارهای کرج در سال ۱۴۰۲

اتاق فرار یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های سرگرمی و تفریحی در دهه اخیر است. این بازی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز با استفاده از راز، پازل‌ها، معماها، شرکت‌کنندگان را به یک فضای مشخص محدود می‌کند و آن‌ها باید با حل مسائل و پیدا کردن راه‌حل‌ها، از آنجا فرار کنند. شهر کرج، با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خود، یکی

اتاق فرار یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های سرگرمی و تفریحی در دهه اخیر است. این بازی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز با استفاده از راز، پازل‌ها، معماها، شرکت‌کنندگان را به یک فضای مشخص محدود می‌کند و آن‌ها باید با حل مسائل و پیدا کردن راه‌حل‌ها، از آنجا فرار کنند. شهر کرج، با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خود، یکی از مقاصد محبوب برای اتاق‌های فرار در ایران است. اگر ساکن شهر کرج هستیداتاق فرار کرج را جزو اولویت در تفریحات خود قرار دهید. در این مقاله، به بررسی بهترین اتاق‌های فرار در شهر کرج می‌پردازیم.

۱ -اتاق فرار ضد

اتاق فرار ضد از مجموعه اسکیپ رومیست می‌باشد که به عنوان اولین فعالیت این برند در شهر کرج می‌باشد. این بازی که در ژانر ترسناک و دلهرهآور ساخته شده است که در مدت زمان۸۰دقیقه و در گوهردشت کرج درحال اجرا می‌باشد.

سناریو اتاق فرار ضد: شما دعوت شده‌اید به نمایش دلباخته در تئاتر ملل به دعوت اختصاصی بازیگر نقش اول این نمایش «ماهرخ جاوید»

۲ -اتاق فرار دلاک

اتاق فرار دلاک که از مجموعه انیگما می‌باشد یکی دیگر از بهترین اتاق فرارهای کرج می‌باشد که در منطقه کمالشهر در حال اجرا می‌باشد. این اتاق فرار که به عنوان طولانی‌ترین و بزرگترین اتاق فرار کشور تا به امروز شناخته می‌شود در یک حمام قدیمی اجرا می‌شود و شما باید برای تجربه این بازی۲۰۲دقیقه وقت بگذارید. این بازی در ژانر معمایی و دلهره اور در حال اجرا می‌باشد.

سناریو اتاق فرار دلاک: برای دستیابی به گنجینه خانوادگی محسن به عنوان همخون‌های او وارد گرمابه می‌شوید…


                بهترین اتاق فرارهای کرج در سال 1402

۳ -اتاق فرارNemsis(انتقام)

اتاق فرار انتقام از مجموعه وی اوت کرج یکی دیگر از محبوبترین اتاق فرارهای کرج در سال۱۴۰۲می‌باشد. این بازی که درمدت زمان۱۱۰دقیقه و در ژانر ترسناک و هیجانی اجرا میشود. این بازی به تازگی افتتاح شده است و توانسته به همین زودی طرفدارن خود را جلب کند.

سناریو اتاق فرار انتقام: اینجا شباش کم ترسناک بود حالا این خطر هم بهش اضافه شد. همه چیز بعد از زدن اون واکسن شروع شد؛ کرونا رفت بدترش اومد…

۴ -اتاق فرار دانجن

اتاق فرار دانجن از مجموعه اسکیپ روم دات‌ای ار یکی دیگر از بازیهای با کیفیت در حال اجرا در شهر کرج می‌باشد. این بازی که جزو محدود بازیهای با ژانر ترسناک مجموعه اسکیپ روم دات‌ای ار می‌باشد در مدت زمان۸۰دقیقه و با یک سناریو جذاب و متفاوت درحال اجرا می‌باشد. این بازی جزو اتاق فرارهای گوهردشت  کرج محسوب می‌شود و اگر ساکن این منطقه از کرج هستید این بازی را از دست ندهید.

سناریو اتاق فرار دانجن: حلقه دومنیون

افسانه‌ها میگن هرکس این حلقه رو داشته باشه میتونه بر کل دنیا حکومت کنه.

شما و دوستانتون تصمیم میگیرین برای پیدا کردن این حلقه وارد قلعه‌ی متروکه کینگ ریچارد بشین که آخرین بار حلقه اونجا دیده شده.

اما محلی‌ها بهتون میگن از همون راهی که اومدید برگردید.

شما گوش نمیکنید و اینقدر پرس و جو میکنید تا بالاخره یک نفر با خوش رویی ازتون پذیرایی میکنه

حتی بهتون شیرینی هم تعارف میکنه و شما هم میخورید

اما بعد از اون همه چیییز به سمت بیهوشی میره…

۵ -اتاق فرار اختیار

و اما یکی دیگر از بازیهای محبوب کرج اتاق فرار اختیار از مجموعه میزروم کرج می‌باشد. این بازی که در ژانر تخیلی و مهیج می‌باشد در مدت زمان۱۲۰دقیقه در منطقه باغستان کرج در حال اجرا می‌باشد. این بازی از زمان افتتاح تا به امروز توانسته توسط گروههای نقد و بررسی اتاق فرار امتیازهای قابل قبولی را کسب کند و یکی از پیشنهادهای همیشگی آن‌ها برای تجربه اتاق فرار در کرج می‌باشد.

سناریو اتاق فرار اختیار: چند ماه از اون فاجعه لعنتی می‌گذره. واقعاً فکرشم نمی‌کردیم که «هِنسِل» انقدر احمق باشه!

تیم‌های جستجوی حیات با تمام امکانات و تجهیزات چند هفته‌اس که دست‌خالی برمی‌گردن و دوشنبه هفته گذشته سازمان ملل به صورت رسمی مرگ قطعی حیات در نیمی از کره زمین رو تایید کرد.

بعضی شب‌ها با خودمون فکر می‌کنیم اگر این پروژه رو خود ناسا پیش می‌برد، شاید می‌تونست جلوی برخورد شهاب‌سنگ رو بدون تلفات بگیره.

هرج و مرج و ناآرامی همه‌جا رو برداشته، سر منابع نفتی، که حالا دوباره اهمیت پیدا کرده، جنگ‌های محلی درگرفته. خطر جنگ جهانی سوم رو بیخ گوشمون احساس می‌کنیم…

فردا راس ساعت۸صبح قراره به سمت سیگنال «نامیرا» بریم. تنها سیگنال ناشناخته از نیمه نابود شده زمین که خوشبختانه تا امروز قطع نشده. امیدواریم حداقل بتونیم آدم‌های زنده پیدا کنیم…


                بهترین اتاق فرارهای کرج در سال 1402

۶ -اتاق فرار گاهوک

اتاق فرار گاهوک توسط مجموعه دایموند روم کرج ساخته شده است. این بازی هم مانند بسیاری از بازیهای در حال اجرا دیگه در ژانر ترسناک و دلهرهآور اجرا می‌شود که این مجموعه توانسته به خوبی فضایی شبیه به یک اقامت بوم گردی را برای شما فراهم کند. این اتاق فرار در منطقه میدان توحید کرج قابل دسترس می‌باشد.

سناریو اتاق فرار گاهوک: برای سفر به یک محدوده روستایی به یک اقامتگاه بومگردی مراجعه می‌کنید اما شما در زمان نامناسب، در مکان نامناسب قرار دارید…

مراسم داره شروع میشه

۷ – اتاق فرار آخرین شب

اتاق فرار آخرین شب از مجموعه سورن اسکیپ که درژانر ترسناک توانسته محبوبیت کسب کند. این اتاق فرار در مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در خیابان مشکین دشت درحال اجرا می باشد و محبوبترین اتاق فرار فردیس کرج می باشد که در حال اجرا می باشد.

سناریو اتاق فرار آخرین شب: قدم به قدم در بی حسیترین حال دنیا….

در این مقاله سعی کردیم ۷ تا از بهترین اتاق فرارهای کرج را معرفی کنیم. اتاق فرار در شهر کرج در سالهای گذشته رشد فراوانی داشته است و بسیاری از مجموعه های بزرگ اتاق فرار تهران نیزبا توجه به مخاطب زیادی که این بازی در شهر کرج دارد، در حال ساخت اتاق فرار در شهر کرج می باشند. اگر شما هم تجربه اتاق فراهای کرج را دارید می توانید از طریق کامنت آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.