تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 21:58
کد خبر : 94487

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

طی سال‌های گذشته تا به امروز، شرکت‌های سازنده بازی اندرویدی تلاش کردند تا خلاقیت، نوآوری و طراحی بی‌نظیر را همراه با داستان پردازی‌های جذاب، در قالب بازی ارائه کنند. همین مسئله نیز باعث افزایش تعداد بازی‌های اندرویدی و نوآوری هرروزه آن‌ها باشد. در این میان در سال ۲۰۲۲ برخی از بازی‌های اندرویدی محبوبیت بیشتری کسب

طی سال‌های گذشته تا به امروز، شرکت‌های سازنده بازی اندرویدی تلاش کردند تا خلاقیت، نوآوری و طراحی بی‌نظیر را همراه با داستان پردازی‌های جذاب، در قالب بازی ارائه کنند. همین مسئله نیز باعث افزایش تعداد بازی‌های اندرویدی و نوآوری هرروزه آن‌ها باشد. در این میان در سال ۲۰۲۲ برخی از بازی‌های اندرویدی محبوبیت بیشتری کسب کردند و تعداد افراد زیادی بازی با آن‌ها را نسبت به بقیه گیم ها ترجیح دادند. در ادامه برخی از آن‌ها را باهم مرور می‌کنیم.

بازی Diablo Immortal

این بازی برای کاربران اندروید و ios به صورت رایگان طراحی و ارائه شده است. البته درصورتی‌که بخواهید از امکانات بیشتری در روند بازی برخوردار شوید، باید قابلیت‌های درون برنامه را بخرید. طراحی بازی به این شکل است که شما به‌عنوان بازیگر و نقش‌آفرین اصلی در آن حضور پیدا می‌کنید. همچنین گزینه مناسبی برای افراد بالاتر از ۱۶ سال است. در این بازی با فضایی پر از سیاه‌چاله روبرو خواهید شده و باس‌های قدرتمند کمک می‌کنند که به شکل بهتر و محسوس‌تری آن‌ها را لمس کنید. درعین‌حال اگر می‌خواهید در بازی به قدرت بیشتری برسید، مجبور به خرید برخی المان‌ها هستید؛ در غیر این صورت سطح بازی کاملا ابتدایی باقی خواهد ماند. در صورتی که علاقه مند به بازی های متعددی هستید می توانید پی اس فایو قسطی خریداری کنید و لذت بیشتری ببرید.

 بازی Apex Legends Mobile

اگر جزء علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و پرهیجان هستید، دانلود این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی که توسط استودیو الکترونیک آرتز ساخته شده، برای افراد بالاتر از ۱۸ سال مناسب است و البته به صورت رایگان عرضه آن انجام گرفته است. سازندگان این بازی تلاش کردند تا امکان اجرای آن روی پلتفرم‌های مختلف، امکان‌پذیر باشد. بنابراین بهینه‌سازی آن برای موبایل باعث استقبال بسیار زیاد کاربران شده است.

بهترین بازی های اندروید 2022

 بازی  Disney Mirrorverse

یک بازی رایگان که شخصیت‌های دنیای دیزنی را برای شما به ارمغان می‌آورد، در Disney Mirrorverse جمع هستند. در این گیم می‌توانید در قالب سبک اکشن نقش‌آفرینی کنید و از تجربه داستانی آنلاین آن لذت ببرید. البته این بازی مناسب افراد بالاتر از ۷ سال است و به صورت خلاصه، داستان بازی از این قرار است که بعد از نابود کردن تمام هیولاها در مراحل مختلف، به باس یا مینی باس قدرتمند برسید.

نقطه قوتی که در این بازی کاملا مشهود است، به کار بردن گرافیک قوی همراه با طراحی زیبا است. درعین‌حال این مزیت در گوشی‌های هوشمندی که گرافیک بالایی ندارند، چندان دیده نمی‌شود و شاهد افت کیفیت بازی خواهید بود.  البته گوشی‌های اقتصادی برای کاربردهای معمول و روزمره مانند پرداخت قبض موبایل از گوشی مناسب هستند، اما توقع گرافیکی فوق‌العاده از آن‌ها نداشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود برای اجرای این بازی در موبایل، به سراغ گوشی‌های هوشمند میان رده یا پرچمدار بروید.

 بازی موبایلی Call of Duty

در کال اف دیوتی می‌توانید به‌عنوان اول شخص یک بازی اکشن حضور پیدا کنید. این بازی  با جنبه‌های متعدد و مختلف خود، جذابیت‌های زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و گرافیک قدرتمندی دارد. درعین‌حال به دلیل برخورداری از تنظیمات متنوع، امکان اجرا روی گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار را دارد.

استودیو اکتیویژن این محصول را مناسب برای بزرگ‌سالان طراحی کرده و قابلیت دانلود رایگان آن وجود دارد. علاوه بر آن، کاربران می‌توانند نسخه پی‌سی، کنسولی و نسخه موبایل کال اف دیوتی را اجرا کنند؛ زیرا این بازی از حالت‌های مختلف دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند.

اگرچه این بازی رایگان ارائه شده؛ اما برای اینکه بتوانید از سلاح‌های بیشتری در روند بازی برخوردار شوید و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید، نیاز به خرید پتل پس در مراحل بعدی دارید. درنهایت اینکه اگر به دنبال یک گیم جذاب هستید که امکانات آنلاین و تجربه گفتگو با دوستان را به صورت اینترنتی فراهم کند، این بازی بهترین گزینه است.

بازی PUBG Mobile

این گیم در سبک اکشن بتل رویال ارائه شده و استودیو تنسنت گیمز طراحی و ساخت آن را بر  عهده گرفته است. در این محصول که به صورت رایگان عرضه شده، رده سنی بزرگ‌سالان می‌توانند از سبک جدید به نام بتل رویال لذت ببرند. در جریان این بازی ۱۰۰ بازیکن به‌صورت همزمان وارد جزایر بزرگی می‌شوند و در ابتدا هیچ‌کدام وسایل و ابزاری همراه با خود ندارند. اما در جزیره‌ها باید به دنبال ابزارهای لازم باشند و در کنار پیدا کردن لباس و سلاح، خودشان را در مقابل دشمنان محافظت کنند.

سلاح‌هایی که در مسیر بازی و در جزیره‌ها پیدا می‌شوند، قابلیت‌های متعددی به کاربر می‌دهند و در عملکرد تفنگ تغییر ایجاد می‌کنند. در حال حاضر این بازی در دو نسخه پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل در دسترس است و کاربران با در دست داشتن هر نوع گوشی هوشمند پایین رده تا پرچمدار، به‌راحتی می‌توانند بازی را اجرا نمایند. اما نکته مهم آخر این است که پابچی موبایل بدون رفع آی پی در دسترس نیست و فقط با تهیه آن امکان بازی وجود دارد.

 بازی Genshin Impact

بازی‌هایی که در سبک ماجراجویی طراحی و عرضه می‌شوند، محبوبیت زیادی بین نوجوانان دارند. به همین دلیل استودیو  Mihoyoنیز این بازی را به صورت رایگان، برای رده سنی نوجوانان عرضه کرده است. داستانی که در مسیر این بازی رخ می‌دهد، این است که خواهر و برادری در فضای بازی وارد می‌شوند و بعد از مدتی یکی از آن‌ها توسط نیروهای شرور ربوده می‌شود. حالا خواهر و برادری که آزاد هستند، باید برای نجات دیگری تلاش کنند و با نیروهای شرور مقابله نمایند. تقابلی که رخ می‌دهد، تمام داستان را تشکیل می‌دهد. درعین‌حال هرکدام از بازیکنان از سلاح‌هایی استفاده می‌کنند که جذابیت بیشتری به بازی می‌دهد. در روند بازی و با بالاتر رفتن مراحل، کاراکترهای جدید نیز وارد می‌شوند و امکان استفاده از آن‌ها در مبارزات بعدی فراهم است.

توجه داشته باشید که این بازی به دلیل برخورداری از گرافیک بالا و نیاز به فضای آزاد حدود ۸ گیگابایت، فقط مناسب نصب و دانلود روی گوشی‌های پرچمدار و میان رده است. همچنین توصیه می‌شود که در گوشی‌های میان رده نیز، تنظیمات بازی را روی حداقل قرار دهید تا روند اجرای آن اختلالی ایجاد نشود.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

اگر جزء آن دسته از گیمرهایی هستید که بازی‌های معمایی را ترجیح می‌دهید، دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery را که به صورت رایگان عرضه شده، به شما پیشنهاد می‌دهیم. این بازی توسط استودیو Jam City, Inc ساخته شده و برای تمامی سنین مناسب است. در فضای این بازی می‌توانید مدرسه آموزش جادوگری را روی گوشی خودتان داشته باشید و همراه با هری پاتر به دنبال کشف اتفاقات جدید، پیدا کردن دوست و ماجراجویی‌های تازه بروید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.