تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 9:02
کد خبر : 96690

بهترین تعمیرگاه تویوتا در تهران

بهترین تعمیرگاه تویوتا در تهران

قبل از اینکه در مورد تعمیرگاه تویوتا صحبت کنیم باید بگوییم که امروزه کمتر کسی با برند تویوتا غریبه است، این برند قدرتمند خودروهایی ازجمله کمری، لندکروز، کرولا، پریوس، رافورد و… را به بازار جهانی عرضه کرده که در بین ایرانیان نیز طرفداران فراوانی دارد. حال با اینکه این برند خودروسازی خودروهای خود را با

قبل از اینکه در مورد تعمیرگاه تویوتا صحبت کنیم باید بگوییم که امروزه کمتر کسی با برند تویوتا غریبه است، این برند قدرتمند خودروهایی ازجمله کمری، لندکروز، کرولا، پریوس، رافورد و… را به بازار جهانی عرضه کرده که در بین ایرانیان نیز طرفداران فراوانی دارد. حال با اینکه این برند خودروسازی خودروهای خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کند اما گاهی ایراداتی در جلوبندی این خودروها مشاهده می‌شود که به تعمیر نیاز دارند. در ادامه قصد داریم در رابطه با تعمیر تویوتا و تعمیرگاه تویوتا در تهران نکاتی را بیان کنیم.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۵۹۹۹۹۴ تماس بگیرید.

 

تعمیر جلوبندی تویوتا به چه دلیل باید صورت گیرد؟

یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا برای تعمیر جلوبندی خودروی خود به تعمیرگاه تویوتا مراجعه کنید این است که صداهای اضافی از خودرو به گوشتان می‌رسد. این صداها گاهی آن‌قدر اذیت کننده می‌شود که دیگر تحمل گوش کردن به آن را نخواهید داشت و برای بررسی و رفع آن صدا به تعمیرگاه تویوتا مراجعه می‌کنید.

اگر فکر می‌کنید که فرمان خودرو بسیار نرم است و حس بسیار خوبی به شما می‌دهد باید بدانید این نرم بودن بیش از اندازه فرمان می‌تواند نشان از ایراداتی در جلوبندی خودرو باشد، در این مواقع بهتر است هرچه زودتر برای شناسایی ایراد جلوبندی نزد مکانیک ماهری رفته و از او کمک بخواهید.

حال بلعکس، اگر احساس کردید فرمان خودرو سفت شده و به نرمی گذشته نیست باید فکری به حال جلوبندی خودروی خود بکنید، توجه داشته باشید رانندگی طولانی با خودرویی که ایراداتی در جلوبندی دارد ممکن است خرابی های بیشتری به وجود بیاورد و در نتیجه هزینه تعمیر را نیز افزایش دهد.

همان‌طور که میدانید تعداد خودروهای تویوتا در ایران نسبت به خودروهای دیگر زیاد نیست، در نتیجه تعمیر جلوبندی تویوتا نیز کار هر کسی نبوده و به نیازمند مهارت و تجربه است، از این جهت بهتر است آن را به افراد متخصص بسپارید تا به بهترین نحو ممکن تعمیر جلوبندی صورت گیرد.

بهترین تعمیرگاه تویوتا در تهران

 

اورهال کامل جلوبندی

این روش بهترین راه برای تعمیر جلوبندی تویوتا شماست، خودروهایی که چندین سال است در جاده‌های ایران تردد می‌کنند و سیستم تعلیق آن ها به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمت‌های تعلیق جلو و عقب آن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

عیب یابی تعلیق تویوتا

سیستم تعلیق خودروهای تویوتا دارای قطعات گوناگونی بوده که به کمک مفصل های بوش و سیبک به هم متصل شده اند. طراحی بی نظیر این سیستم سبب می‌شود عیوب ایجاد شده در جلوبندی و عقب بندی این خودروها نیز خاص باشد. تمام قطعات جلوبندی در مجتمع تعمیرگاهی شهروز عیب یابی می‌شوند.

قطعات اصل

مطمئنا مهم‌ترین عامل برای سالم ماندن سیستم جلوبندی تویوتا، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال است. فروش قطعات اورجینال در این مرکز به این جهت است که در آشفته بازار کنونی به روش های گوناگون ممکن است کلاه سر مشتریان بگذارند و جنس تقلبی را به عنوان جنس اصل به آن ها بفروشند و یا امکان تهیه قطعات اصلی توسط مشتریان غیر ممکن باشد.

 

در مورد سیستم تعلیق تویوتا کمری مشکلی که اکثر رانندگان این خودرو دارند تنظیم نبودن فرمان است و با تنظیم فرمان مشکل یک طرف کشیدن خودرو حل نمی‌شود. این نوع مشکل به قفل شدن زاویه چرخ ها، توپی ها و توپی سر کمکی مربوط می‌شود.

در نتیجه اگر با تنظیم فرمان متوجه شدید که مشکل رفع نشده، به سادگی از این امر عبور نکنید. بلکه نزد تعمیرگاه تویوتا بروید و برای رفع ایراد جلوبندی اقدام نمایید.

 

تاریخچه تویوتا:

 

کمپانی خودروسازی تویوتا در سال ۱۹۲۶ تاسیس شد. ساکیشی تویودا که تولد ۱۴ فوریه ۱۸۶۷ و درگذشتش ۳۰ اکتبر ۱۹۳۰ بود یک کارآفرین، صنعتگر و مخترع ژاپنی بود که مبتکر روش ۵ چرا بود که از او به عنوان پادشاه مخترعان ژاپنی نام می برند. شرکت صنایع تویوتا توسط تویودا تاسیس و توسعه داده شد. البته او مخترع ماشین های نساجی هم بود که شرکت خودروسازی تویوتا، بخش کوچکی از کارخانه ساکیشی تویودا و با بزرگترین فرزندش کشیرو تویودا را راه اندازی کرد.

 

 

جالب توجه است که تاریخچه شرکت تویوتا ابتدای قرن بیستم در صنعت نساجی فعالیت داشت، ساکشی در سال ۱۹۲۶ کارخانه خودکار ریسندگی تویوتا به اسم صنایع تویوتا عرضه کرد و در سال ۱۹۲۹ با شرکت برادران پلات از انگلستان در ماشین آلات صنعتی ریسندگی و بافندگی را امضا کرد و با آشنایی اینان توانست مجذوب خودروهای غرب شد همین سبب شد که خودش به صنعت خودروسازی بپردازد.

 

در سال ۱۹۳۰ کیشرو ابتدا موتورهای گازوئیلی را شروع کرد. البته با رئیس شرکت ریسابورو مشورت کرد که با مخالفت روبرو شد ولی از تصمیمش دست نکشید و در قسمت کوچکی از کارخانه ریسندگی پدرش کار صنعتی خودروسازی را راه اندازی کرد، با هدف به اینکه خودروهای مناسب با شرایط ژاپنی البته با در نظر داشتن نکات مثبت خودروهای خارجی این کار را انجام داد.

 

اولین کارخانه خودروسازی تویوتا و لوگوی آن:

 

کارخانه خودروسازی تویوتا در سال ۱۹۳۵ شروع به فعالیت خود کرد، و همچنین سال بعد لوگوی تویودا به تویوتا تغییر کرد، البته شرکت تویوتاموتور در سال ۱۹۳۷ به رسمی افتتاح شد، که بدین صورت کارخانه های ریسندگی ژاپن با تغییر گرایش به خودروسازی تغییر کرد. جالب است بدانید که کیفیت خودروهای تویوتا بسیار بالا بوده و به راحتی دچار مشکل نمی شود اما درصورت بوجود آمدن مشکل باید حتما در تعمیرگاه تویوتا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکل آن به درستی تشخیص داده شود.

 

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم مواردی در رابطه با تعمیر جلوبندی تویوتا را بیان کنیم، امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کنید و به نکاتی که در آن ذکر شد توجه داشته باشید. همچنین در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در سایت تعمیرگاه شهروز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان این حوزه بهره مند شوید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.