تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 8:32
کد خبر : 29540

بهترین دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایرانیان

بهترین دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایرانیان

پیری پوست؛ غیرقابل گریز اما قابل‌کنترل و برطرف کردن پیری پوست یکی از روند‌های طبیعی پوست است که با گذر زمان و بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد. این روند طبیعی غیرقابل پیشگیری است و شما تنها می‌توانید با استفاده از مراقبت‌های خوب و استفاده از محصولات بهداشتی مناسب، روند فرارسیدن آن را عقب بی اندازید.

پیری پوست؛ غیرقابل گریز اما قابلکنترل و برطرف کردن پیری پوست یکی از روند‌های طبیعی پوست است که با گذر زمان و بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد. این روند طبیعی غیرقابل پیشگیری است و شما تنها می‌توانید با استفاده از مراقبت‌های خوب و استفاده از محصولات بهداشتی مناسب، روند فرارسیدن آن را عقب بی اندازید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب پیری پوست خود را تعویق بی اندازید. نوشیدن آب نیز می‌تواند در این روند بسیار تأثیرگذار باشد. بااین‌حال در صورت استفاده از تمامی روش‌های مراقبتی پوست، با افزایش سن شما، پیری پوست به سراغتان می‌آید. به همین دلیل در این بخش قصد داریم بهترین دستگاه جوان‌سازی پوست در کلینیک زیبایی ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

جوانسازی پوست دقیقا به چه معنا است

همان‌طور که گفته شد یکی از روندهای طبیعی پوست این است که درگذر زمان‌بر اثر عوامل مختلفی دچار چین‌وچروک می‌شود. به همین دلیل است که افرادی زیادی به دنبال استفاده از روش‌های مختلف برای جوان‌سازی پوست خود می‌روند. اگر دقت کرده باشید، بیشتری افراد مشهوری که مسن هستند، هیچ چین‌وچروکی بر روی پوست خود ندارند، این افراد نیز معمولا از بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست استفاده می‌کنند.

درصورتی‌که شما نیز پوستی با چین‌وچروک دارید و اصطلاحاً دچار پیری پوست شدید، می‌توانید از روش‌های مختلف برای جوان‌سازی پوست استفاده کنید. در نظر داشته باشید که روش جوان‌سازی پوست تنها مختص به پوست صورت نیست. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کلینیک ما، پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.

چه علائمی نشاندهنده پیری پوست افراد هستند

عوامل مختلفی وجود دارند که در افراد نشان‌دهنده پیری پوست هستند. به وجود آمدن این علائم در افراد با توجه به عوامل مختلفی در سنین مختلف رخ می‌دهد. به‌عنوان‌مثال در برخی از افراد این علائم تا ۵۰ سالگی نیز به سراغ آن‌ها نمی‌آید و در برخی موارد در ۳۰ سالگی می‌توانند نشانه‌های پیری پوست را مشاهده کنند. در این بخش با برخی از نشانه‌های پیری پوست آَشنا می‌شویم.

به وجود آمدن چروک در پوست

یکی از علائم اصلی پیری پوست در افراد مسن این است که شاهد به وجود آمدن چین‌وچروک در پوست خود هستند. این خطوط را می‌توان شامل خطوط خنده و خطوط دور چشم دانست. به همین دلیل مشخص‌ترین علامت پیری پوست، به وجود آمدن چین‌وچروک است.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایرانیان2

لاغر شدن صورت افراد

افرادی که در حال طی کردن مسیر خود به سمت پیری پوست هستند، معمولا به دلایل مختلفی صورت آن‌ها لاغر می‌شود و دیگر شادابی جوانی را ندارد. در صورتی که از روش کلینیک زیبایی ایرانیان استفاده کنید، می‌توانید تا همیشه جوان بمانید. عواملی که در لاغر شدن صورت افراد تاثیرگذار هستند به‌مانند زیر است:

  • کلاژن پوست کاهش پیدا می‌کند
  • ماهیچه‌های صورت افراد تحلیل می‌رود
  • بافته‌ای چربی صورت به‌تدریج از بین می‌روند

در چه مواقعی باید به سراغ استفاده از روش جوانسازی پوست رفت

یکی از نکاتی که در همین ابتدا باید به آن اشاره‌کنیم این است که جوان‌سازی پوست تنها برای افراد مسن نیست. شما می‌توانید در هر سنی بدون حتی داشتن یک مشکل پوستی، از این روش برای شادابی پوست خود استفاده کنید. جوان‌سازی پوست را می‌توان به‌نوعی یک اقدام برای پیشگیری از پیری پوست نیز دانست. به همین دلیل درصورتی‌که کم سن و سال هستید و قصد دارید از پوست خود مراقبت کنید، استفاده از این روش به شما پیشنهاد می‌شود.

با چه راهکارهایی میتوان پیری پوست را عقب انداخت

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، راهکارهایی وجود دارند که شما بتوانید پیری پوست را عقب بی اندازید، بااین‌حال پس از گذشت مدتی، این روند به سراغ شما می‌آید. از راهکارهایی که می‌توانید به‌صورت طبیعی استفاده کنید تا دیرتر دچار پیری پوست شوید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از عینک آفتابی استفاده کنید
  • نوشیدنی‌های الکلی را ممنوع کنید
  • از مواد بهداشتی مناسب مانند ژل صورت استفاده کنید
  • روتین پوستی روزانه داشته باشید

با کلینیک زیبایی ایرانیان، زیبایی جوانی خود را باز پس بگیرید

جوان‌سازی پوست یکی از روش‌های به دست آوردن زیبایی و شادابی جوانی است که بسیاری از افراد مانند سلبریتی ها از آن استفاده می‌کنند. این روش را می‌توان هم به‌نوعی درمان برای پیری پوست دانست، هم مواقعی می‌تواند یک‌راه پیشگیری از پیری پوست باشد. به همین دلیل افراد در هر سن و سالی می‌توانند از خدمات جوان‌سازی کلینیک زیبایی ایرانیان استفاده کنند.

شماره تماس کلینیک ایرانیان

شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.