تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 19:28
کد خبر : 29095

بهترین روش های جوانسازی صورت

بهترین روش های جوانسازی صورت

زیبایی و جوان به نظر رسیدن چهره یکی از موضوع هایی است که امروزه در بین عموم چه خانم ها چه آقایان بسیار اهمیت دارد. یکی از روش های زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود جوانسازی صورت است. در حالت کلی می توان گفت که جوانسازی به بخش های مختلفی تقسیم می شود

زیبایی و جوان به نظر رسیدن چهره یکی از موضوع هایی است که امروزه در بین عموم چه خانم ها چه آقایان بسیار اهمیت دارد. یکی از روش های زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود جوانسازی صورت است. در حالت کلی می توان گفت که جوانسازی به بخش های مختلفی تقسیم می شود مانند لیفت ابرو، جراحی لیفت شقیقه، لیفت غبغب، جراحی بینی، تزریق فیلر، عمل لیفت صورت و … . در این بخش قصد داریم اطلاعات کامل تری در رابطه با روش های مختلف جوانسازی صورت مانند موارد بالا و انتخاب بهترین جراح برای لیفت ابرو و لیفت شقیقه در اختیار شما بگذاریم. با ما همراه باشید.

بهترین روش های جوانسازی صورت

روش های جوانسازی صورت

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم روش های مختلفی برای جوان سازی صورت وجود دارد که در ادامه به شرح مختصری از آن ها می پردازیم.

جراحی بینی

جراحی بینی (رینوپلاستی) برای کمک به ایجاد تعادل و تناسب با بقیه صورت طراحی شده است. رینوپلاستی عملکردی برای بهبود تنفس انجام می شود. این نوع جراحی زیبایی صورت اغلب با لیفت صورت، بزرگ کردن چانه یا جراحی پلک ترکیب می شود تا هماهنگی صورت را بیشتر بهبود بخشد.

 

لیفت ابرو

ابرو یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی چهره محسوب می شود به همین خاطر اهمیت به زیبایی آن ها می تواند تاثیر بسزایی در چهره شخص بگذارد. یکی از روش هایی که برای زیبایی و جوان سازی بیشتر چهره انجام می شود لیفت ابرو است.

عوامل مختلفی موجب افتادگی ابروها می شود که مهم ترین آن بالا رفتن است. با بالا رفتن سن پوست خاصیت الاستیسیته خود را از دست می دهد و حالت افتاده به خود می گیرد. با انجام جراحی لیفت ابرو می توان این مشکل را از بین برد و زیبایی دو چندانی به چهره بخشید. برای لیفت ابرو روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط فرد بهترین آن توسط یک متخصص پلاستیک خوب انتخاب می شود.

افرادی مناسب انجام لیفت ابرو هستند که دارای برخی شرایط مانند موارد زیر باشند:

  • افرادی که صورت مادرزادی دارای ابروهای افتاده ای هستند.
  • افرادی که به دلیل بالا رفتن سن دچار افتادگی ابرو می شوند.
  • افرادی که دارای خطوط عمیق بر حدفاصل دو ابروی خود هستند.

انتخاب بهترین متخصص برای انجام جراحی لیفت ابرو از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر چند ویژگی مهمی که بهترین جراح برای لیفت ابرو دارد را در ادامه نام برده ایم.

  • در زمینه جراحی پلاستیک تخصص داشته باشد.
  • فعالیت خود را در کلینیک های سرشناس و مجهز به بروزترین تکنولوژی ها انجام دهد.
  • صبور باشد و برای مشکلات و سوال های بیمار زمان کافی بگذارد.

لیفت پیشانی

یکی دیگر از قسمت های صورت که می توان بر روی جراحی لیفت را انجام داد پیشانی است. ممکن است به دلایل مختلفی بر روی پیشانی هر شخص خطوطی به وجود آید که موجب خسته و اخمو به نظر رسیدن چهره می شود.

جراحی پلک

دو نوع جراحی پلک عبارتند از:

 

  1. جراحی پلک فوقانی: به دلیل برداشتن پوست اضافی، به بازگرداندن ظاهری طبیعی به چشمان شما کمک می کند.
  2. جراحی پلک پایین: بهترین درمان برای اصلاح گودی و کیسه پلک.

لیفت صورت

عمل لیفت صورت یک گزینه درمانی پرهزینه است که برای جوانسازی صورت ارائه می شود. اگرچه این روشی است که معمولاً با سابقه ایمنی عالی انجام می‌شود، اما همچنان جراحی است، به این معنی که تصمیم‌گیری برای انجام لیفت صورت جدی است.

لیفت صورت ممکن است گزینه ایده آلی برای شما باشد زمانی که:

سعی می کنید چربی و افتادگی پوست را از بین ببرید یا چین های پوستی عمیقی داشته باشید که خطوط ضخیمی را در اطراف دهان و بینی شما ایجاد می کند. لیفت صورت می تواند به طرق مختلف شما را جوان تر نشان دهد.

 

تزریق فیلر

با بالا رفتن سن، انتخاب های سبک زندگی و عناصر باعث می شود که پوست صورت شما چروک، شل و افتاده شود. علت اصلی از دست دادن اسید هیالورونیک است. این ماده ای است که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند. با افزایش سن، بدن شما تولید اسید هیالورونیک را کاهش می دهد. پرکننده های پوستی مانند Restylane و Juvederm روشی موثر برای سفت کردن و جوان سازی نواحی آسیب دیده در حالی که به عنوان محرک کلاژن عمل می کنند.

درمان های لیزری

درمان های لیزری می تواند شامل لایه برداری پوست با لیزر و سفت کردن پوست با لیزر باشد. هر دو روش آسانی برای رسیدگی به علائم ظریف پیری هستند.

به عنوان یکی از مهیج ترین و نوآورانه ترین دستاوردهای علمی تا به امروز، فناوری لیزر در سراسر جامعه مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. پزشکان ما از لیزر دی اکسید کربن استفاده می کنند که طولانی ترین سابقه و مشخصات ایمنی را دارد.

چه نواحی را می توان از طریق لیزر لایه برداری درمان کرد؟

از لیزر می توان برای کاهش چین و چروک های ریز، لکه های شراب پورت، رگ های عنکبوتی و سایر عیوب جزئی پوست استفاده کرد. این می تواند مشکلات پوستی آسیب دیده از آفتاب و آکنه را که اغلب باعث نگرانی مردان و زنان می شود، بهبود بخشد. علاوه بر این، لیزر درمانی در درمان جای زخم و قرمزی باقی مانده که پس از برداشتن سوراخ ایجاد می شود، مفید است.

بهترین روش های جوانسازی صورت

بوتاکس

یک درمان غیر جراحی رایج بوتاکس است. همچنین یکی از اولین درمان های جوانسازی صورت است. این یک شکل آرایشی از سم بوتولینوم است که به طور موقت خطوط صورت را کاهش می دهد یا از بین می برد. با از بین بردن تنش از ماهیچه های مرتبط با چین و چروک، صورت شما جوان تر، صاف تر و با طراوت تر به نظر می رسد. بوتاکس همچنین به تعریق زیاد، تسکین سردردهای میگرنی و کاهش اسپاسم عضلانی چشم و گردن کمک می کند.

اگرچه این تزریق ها آسان و سریع هستند، اما یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد باید تنها کسی باشد که درمان را انجام دهد. اگر بوتاکس توسط فردی که به درستی آموزش ندیده انجام شود، تزریق می تواند منجر به درد صورت، افتادگی پلک و ضعف عضلانی شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.  شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر نداف کرمانی به آدرس  www.drnadafkermani.com  مطرح کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.