تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 6:44
کد خبر : 97773

سردار منتظر المهدی مطرح کرد:

بهره‌گیری از فناوری روز برای پیشبرد اهداف حوزه اجتماعی

بهره‌گیری از فناوری روز برای پیشبرد اهداف حوزه اجتماعی
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر استفاده از فناوری و دانش روز برای مدیریت صحیح زمان و اجرای سریع و دقیق ماموریت های محوله در حوزه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار سعید منتظر المهدی در بیست و پنجمین گردهمایی تخصصی معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا ضمن خدا قوت به تمام پیشکسوتان حوزه فرهنگ، ادب و اخلاق در فراجا، بخش اعظمی از انجام مأموریت‌ها در عرصه اجتماعی را مرهون تلاش همکاران در معاونت‌های اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی دانست.

وی سخنان فرمانده کل انتظامی کشور، سردار رادان در این نشست را راهگشا و نسخه عملی اقدامات معاونت‌های اجتماعی سراسر کشور عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با تاکید بر اهمیت جایگاه حوزه اجتماعی در روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس اظهار داشت: امروز که دشمنان با بسیج تمام امکانات در حوزه جنگ ترکیبی و شناختی، افکار و اذهان مردم را نشانه گرفته اند نقش و اهمیت ویژه حوزه فرهنگی و اجتماعی به عنوان رزمندگان خط مقدم این جبهه، بیش از پیش نمایان شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تبیین تدابیر جدید در مأموریت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید ضمن بازنگری در روند امور اداری، از فرصت‌های حداقلی استفاده حداکثری به عمل آید، چرا که هدر دادن وقت در پیچ و خم برخی اقدامات اداری موجب از دست رفتن زمان طلایی برای اجرای مأموریت‌ها و در نتیجه کاهش تأثیرگذاری آنها می‌شود.

منتظر المهدی افزود: استفاده بهینه از فرصت‌های موجود در راستای تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای برنامه‌ها مستلزم حذف رویه‌های ناصحیح و اضافی اداری است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و دانش روز برای مدیریت صحیح زمان و اجرای سریع و دقیق برنامه‌ها گفت: معاونان فرهنگی اجتماعی هرکدام از رده‌ها با به کارگیری هدفمند از این موارد، می‌توانند الگویی عملی برای سایر همکاران خود در دیگر استان‌ها و پلیس‌های تخصصی باشند؛ خوشبختانه هم اکنون نیز شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه هستیم.

منتظر المهدی به برنامه ریزی دقیق و اصولی برای اجرای مطلوب برنامه‌های پیشِ رو از جمله راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و برنامه‌های هفته فراجا اشاره کرد و گفت: ساخت برنامه‌های کم هزینه و در عین حال تأثیرگذار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مأموریت‌ها، یکی از مهم‌ترین انتظارات معاونت فرهنگی اجتماعی در مرکز است.

در پایان این همایش، برخی از مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف معاونت اجتماعی رده‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.