تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 14:04
کد خبر : 105885

خان محمدی خبر داد؛

بهسازی ۵ هزار کلاس درس با مشارکت گروه‌های جهادی

بهسازی ۵ هزار کلاس درس با مشارکت گروه‌های جهادی

۵ هزار کلاس درس مناطق کم برخوردار به همت سازمان نوسازی مدارس و با حمایت بنیاد علوی بهسازی شد.

به گزارش تیتر داغ؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: با هدفگذاری‌هایی که بنیاد علوی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار کرده است به لطف الهی در تابستانی که گذشت، ۵۰۰۰ کلاس درس مناطق مزبور با حمایت و مشارکت بنیاد علوی بهسازی و شاداب سازی شد.

خان محمدی افزود: در این طرح که به نام و یاد شهید سید روح الله عجمیان نامگذاری شده است، گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش آموزی و طلاب با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به اقصی نقاط کشور اعزام و یک نهضت خدمت رسانی به محرومان را رقم زدند.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف ما از این طرح مشترک با بنیاد علوی، جریان‌سازی اجتماعی و مردمی سازی رویدادها و برنامه‌های آموزش و پرورش است در حقیقت به میدان آمدن جمعی از مردم در قالب گروه‌های جهادی و خیریه‌ای برای حل و فصل مسائل و مشکلات هدف اصلی این طرح بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از نقش حمایتی بنیاد علوی در این طرح بیان داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه است. نتایج و برکات آن به کل جامعه تعلق دارد، پس لازم است تمام جامعه به ویژه مردم و نهادهای حمایتی و حاکمیتی به کمک آموزش و پرورش بیایند و همه با هم مسائل نظام تعلیم و تربیت را حل و فصل نمائیم.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: در نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار، گروه‌های جهادی و مردمی با امکاناتی که از طرف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد علوی دریافت نمودند به رنگ آمیزی کلاس‌ها، تعمیر میز و نیمکت و شاداب‌سازی کلاس‌های مدرسه پرداختند.

خان محمدی ابراز امیدواری کرد این روند سیر صعودی پیدا کند و کلاس‌های درس بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.