تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 6:29
کد خبر : 25404

به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه سوم توحید سفارت آمریکا در بغداد

به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه سوم توحید سفارت آمریکا در بغداد

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه سوم توحید در بخش نظامی سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند.

به گزارش تیتر داغ: پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق (الاعلام المقاوم) از فعال شدن سامانه ضد موشکی سی- رم “C-RAM” در سفارت آمریکا و شنیده شدن آژیر خطر در منطقه سبز بغداد خبر داد.

همزمان با رسیدن معترضان به نتایج انتخابات پارلمانی به ورودی های منطقه سبز بغداد، درهای سفارت آمریکا بسته و رعب و وحشت بر این منطقه حاکم شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: معترضان به نتیجه انتخابات اخیر پارلمانی در عراق امروز در برابر ورودی اصلی منطقه الخضراء (سبز) بغداد تحصن می‌کنند.

قرار است معترضان در مخالفت با نتیجه انتخابات اخیر چادر‌هایی را برای تحصن در برابر ورودی منطقه سیز نصب کنند.

نیرو‌های امنیتی عراق به طور گسترده در اطراف منطقه سبز مستقر شدند.

خبرنگار این شبکه افزود: هماهنگ کنندگان برگزاری تظاهرات برای ادامه تحصن به مدت چند روز آماده می‌شوند. تجمع طرفداران ائتلاف الفتح و گروه‌های معترض به نتیجه انتخابات آغاز شده است.

طی چند روز گذشته نیز مردم چندین شهر عراق از جمله بغداد، بصره و موصل در اعتراض به نتایج نهایی انتخابات به میادین و خیابان‌های اصلی شهرها رفته و اعلام کردند این نتایج تقلبی بوده و آن را نمی‌پذیرند.

مردم عراق در این تظاهرات ها شعارهایی علیه مداخلات بیگانه‌ها در انتخابات و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سر دادند و خواستار مقابله با این رژیم شدند.

کمیسیون انتخابات عراق شامگاه شنبه اعلام کرد نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق در دسترس همه افراد در وبگاه خبری این کمیسیون قرار دارد. این کمیسیون میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور را ۴۳ درصد اعلام کرد. همچنین بر اساس بیانیه این کمیسیون بیش از ۹/۶ میلیون نفر در انتخابات پارلمانی ۱۰ اکتبر در عراق رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.