تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 9:36
کد خبر : 94751

بیزینس پردرآمد در کانادا برای ایرانیان

بیزینس پردرآمد در کانادا برای ایرانیان

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا اخذ ویزای کارآفرینی کانادا است. میزان رشد اقتصادی کانادا نسبت به رشد اروپای غربی، موجب شده این کشور جزو بهترین مکان‌های دنیا برای تجارت و کسب‌وکار باشد. آمار ارائه شده توسط اداره مهاجرت کانادا نشان می دهد، یک سوم کسب‌وکارهای این کشور در اختیار مهاجران است. اقتصاد کانادا

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا اخذ ویزای کارآفرینی کانادا است. میزان رشد اقتصادی کانادا نسبت به رشد اروپای غربی، موجب شده این کشور جزو بهترین مکان‌های دنیا برای تجارت و کسب‌وکار باشد.

آمار ارائه شده توسط اداره مهاجرت کانادا نشان می دهد، یک سوم کسب‌وکارهای این کشور در اختیار مهاجران است. اقتصاد کانادا از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردار بوده و در نتیجه آشنایی با شغل آزاد و کارآفرینی در این کشور برای مهاجران یک نکته قابل تامل است. در ادامه می‌توانید با بهترین بیزینس‌های پردرآمد در استان‌های مختلف کانادا از نظر جنبه‌های اقتصادی و بازار کار آشنا شوید.

ویزای کارآفرینی کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از راه‌هایی دریافت ویزای کارآفرینی کانادا است که افراد برای مهاجرت به این کشور انتخاب کرده‌اند. بعضی از این افراد بیزینس خودشان را در این کشور صفر شروع کرده‌ و برخی هم در یک کسب‌و‌کار شریک شده‌اند.

ویزای کارآفرینی کانادا یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اقتصادی کشور کانادا برای جذب کارآفرینان با تجربه و افزایش رشد اقتصادی این کشور است. کشور کانادا شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده و مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری مزایایی بسیاری را برای مهاجرات به ارمغان آورده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • امکانات و شرایط مناسب شغلی، زندگی و تحصیلی‌
  • دریافت اقامت دائمبرای خود فرد و همسر و فرزندان
  • برخورداری از تحصیلات رایگان برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال
  • برخورداری از خدمات بیمه به‌صورت رایگان
  • عدم نیاز متقاضی به مدارک تحصیلی بالا جهت سرمایه‌گذاری در کانادا
  • فرد متقاضی تنها با داشتن مهارت معمولی در زبان‌های انگلیسی یا فرانسه می‌تواند در کانادا سرمایه‌گذاری نماید

اما با خرید بیزینس در کانادا و گرفتن ویزای خود اشتغالی کانادا و همچنین شراکت در پروژه‌های مختلف در این کشور می‌توانید به مزایای ذیل دست پیدا کنید. شما  کار خود را از صفر شروع نمی‌کنید و با مسائلی مانند ثبت و راه اندازی کسب‌وکار و گرفتن مجوز روبه‌رو نخواهید شد. همچنین داشتن مدرک زبان برای خرید بیزینس الزامی نخواهد بود.

در این روش شما می‌توانید پس از گذشت یک سال از خرید بیزینس برای اخذ اقامت دائم درخواست دهید. خرید بیزنس در کانادا و گرفتن ویزای خود اشتغالی کانادا در حال حاضر یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است.

بهترین استان‌های کانادا برای راه‌اندازی بیزینس برای مهاجران

  • استان کبک
  • پرنسس اوارد
  • استان بریتیش کلمبیا
  • منیتوبا

در سال‌های اخیر استان‌های نام برده شده در بالا مهاجران زیادی را به‌خود جذب کرده‌اند. هر استان مزایا و شرایط مخصوص به‌خود را داشته و مدارک ویزای کارآفرینی کانادا بسته به شرایط این شهر‌ها متفاوت خواهد بود. اگر علاقه‌مند به مهاجرت کاری به کانادا هستید و می‌خواهید ویزای جاب آفر کانادا را دریافت کنید، می‌توانید به‌روش‌های زیر اقدام نمایید:

  • گرفتن ویزای جاب آفر کانادا
  • تحصیل در کانادا
  • مهاجرت به کانادا با ICT
  • مهاجرت به کانادا از طریق‌ اسکیل ورکر
  • مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه‌ای
  • مهاجرت به کانادا از طریق تجربه

ویزای جاب آفر کانادا نوعی ویزاست که به نیروهای کار خارجی اجازه می‌دهد برای کار به کانادا بیایند. ویزای جاب آفر کانادا یک پیشنهاد و شغل رسمی است که توسط کارفرمای کانادایی به نیروی کار خارجی ارائه می‌شود.

بیزینس پردرآمد در کانادا برای ایرانیان

بهترین بیزینس‌ها برای گرفتن ویزای خود اشتغالی کانادا

اگر به‌دنبال بهترین بیزینس در کانادا هستید و می‌خواهید ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کنید، باید بدانید که تعداد بیزینس‌های موفق در این کشور زیاد است.

اگر هدف شما آشنایی با بهترین بیزینس از منظر بازار کار و سودآوری در کانادا است ادامه مطلب را بخوانید.

صنعت ساخت‌وساز Construction))

صنعت ساخت‌وساز در کانادا، یکی از صنایع پررونق در این کشور است‌. افراد شاغل در این بخش، حقوق خوبی دریافت می‌کنند. طبق آمار سایت nationwidevisas.com بیش از ۱.۴ میلیون نفر در صنعت ساخت‌وساز کانادا مشغول فعالیت هستند. در محدوده ایالت کبک ساختمان‌های زیادی وجود دارند که می‌توان با خرید و بازسازی این آپارتمان‌ها، سود خوبی کسب نمود و به‌راحتی ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کرد.

 گردشگری Hospitality))

صنعت توریسم یکی از روش‌های درآمدزایی هر کشوری است. سازمان‌های بازاریابی بین‌المللی گردشگری، رسانه‌های ملی کانادا، هتل‌ها، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی و دیدنی در کانادا و روزنامه‌ها از جمله سازمان‌هایی هستند که در رونق صنعت توریسم کانادا تأثیر بسزایی دارند.

کشاورزی (Agriculture)

کشاورزی صنعت مهمی در اقتصاد کانادا است. از سال ۲۰۲۰ تا کنون در کشور کانادا تقریبا ۲.۱ میلیون نفر در این صنعت مشغول به‌کار هستند. ازجمله محصولات این کشور می‌توان به گوشت گاو و گوساله، کلزا، سبزیجات و طیور اشاره کرد. این صنعت نیز می‌توانید به یکی از صنایع کارآفرینی تبدیل شود و به ‌شما کمک کند تا ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کنید.

آموزش Education))

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از شیوه‌های پرمتقاضی برای مهاجرت به این کشور بوده و کانادا همواره پذیرای دانشجو از سراسر دنیاست.

کانادا به‌عنوان چهارمین کشور جهان در زمینه آموزش، معلم و مربیان بسیاری را به‌خود جذب کرده است.

حسابداری Accounting))

حسابداری در کانادا یکی از مشاغل پردرآمد بوده و به‌دلیل وجود مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک، تقاضا برای به‌کارگیری حسابداران بیشتر از سایر کشورهاست.

جمع‌بندی

سرمایه‌داران خارجی برای شروع فعالیت تجاری خود ملزم به اخذ ویزای کارآفرینی کانادا هستند. زیرا دولت کانادا، نیازمند جذب نیروی کار است و سالانه هزاران نیروی کار ماهر از سراسر جهان به این کشور مهاجرت می‌کنند.

کانادا به‌واسطه اقتصاد پررونق و رفاه اجتماعی، یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کاری است. اگر شما هم علاقه‌مند هستید و شرایط راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا را دارید می‌توانید برای دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.