تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 14:19
کد خبر : 102961

به آهنگسازی پیمان خازنی؛

تازه‌ترین آلبوم خواننده پیشکسوت منتشر شد/ ملودی‌هایی برای ایران

تازه‌ترین آلبوم خواننده پیشکسوت منتشر شد/ ملودی‌هایی برای ایران

آلبوم «ایران من» به آهنگسازی پیمان خازنی و خوانندگی علی رستمیان از هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش تیتر داغ؛ «ایران من» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و عرضه محصولات موسیقایی است که به تازگی با آهنگسازی پیمان خازنی و خوانندگی علی رستمیان در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

«ایران من» با شعر اسماعیل فرزانه، «روز خوش» با شعر کرامت سعیدی، «قصه شیدایی» با شعر اسماعیل فرزانه، «عاشق زار» با شعر اسماعیل فرزانه، «آواز همایون» با شعر رهی معیری و سه تار امیر متولی، «دام صیاد» با شعر کیوان مرتضی هاشمی آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

محمدرضا رستمیان نوازنده سنتور، پدرام فریوسفی نوازنده ویولن و ویولا، حسین اعتمادی نوازنده ویولن، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولن سل، علیرضا خورشید فر نوازنده کنترباس، پیام سوری نوازنده پیانو، پیمان خازنی نوازنده تار و شایان یزدی زاده نوازنده تمبک گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین آلبوم خواننده پیشکسوت منتشر شد/ ملودی‌هایی برای ایران

علی رستمیان از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی که در سال ۱۳۲۸ خورشیدی در شهر اصفهان به دنیا آمد. او آموزش آواز را نزد جلال‌الدین تاج اصفهانی آغاز کرد. این هنرمندردیف‌های موسیقی ایرانی را نزد محمود کریمی آموخت و از آموزش‌های محمدرضا شجریان، حسن کسائی، حسین علیزاده و هوشنگ ابتهاج نیز استفاده کرد. پس از آشنایی فرامرز پایور با علی رستمیان در سال ۱۳۶۳، همکاری علی رستمیان با گروه اساتید آغاز شد که حاصل این همکاری، آلبوم‌های چهارباغ، مویه، حکایت دل و ارغوان بود.

«نوبهار»، «گنج صبوری» به آهنگسازی پرویز مشکاتیان، «بوی پرچین» با همراهی سوسن اصلانی، «از بودن سرودن» به آهنگسازی نوید قزوینه، «ترانه‌ها» با آهنگسازی مهرداد پازوکی، «ارغوان» با همراهی فرامرز پایور و هوشنگ ظریف، «دل من» با همراهی جلیل شهناز، «یوسف کنعان» با همراهی حسین فرهاد پور، «کوی جانان» با همراهی مهرداد ترابی، «شب مهتاب» با آهنگسازی فرامرز پایور، «جام عشق» به آهنگسازی مهرداد پازوکی، «واله و شیدا»، «مویه و سه گاه» با همراهی استادان موسیقی ایران، «خزان عشق» به یاد استاد بدیع زاده، «حکایت دل» با آهنگسازی فرامرز پایور، «سیه چشم» به آهنگسازی پیمان خازنی، «دفتر تار و آواز» با همراهی جلیل شهناز، «فریاد آسمان» به آهنگسازی علی رستمیان، محمدرضا رستمیان، کوروش شربتی و فرود خاموشیان، چهارباغ» با آهنگسازی فرامرز پایور، «کنسرت راست پنجگاه» با هنرمندی سوسن اصلانی، «ماه فلک: به آهنگسازی روح الله خالقی، نغمه نوروزی» به آهنگسازی اکبر محسنی و روح‌الله خالقی، «بامدادان» با آهنگسازی حسین فرهادپور، «کرنش به حافظ» به آهنگسازی علی رستمیان، «چهار آواز» با همراهی مهرداد ترابی، «نگار من تو مرو»، «حافظ خوانی» با تنظیم مهرداد نوبخت، از جمله آثاری هستند که تاکنون در قالب آلبوم از سوی علی رستمیان منتشر شده‌اند.

تازه‌ترین آلبوم خواننده پیشکسوت منتشر شد/ ملودی‌هایی برای ایران

«پیمان خازنی نیز از جمله آهنگسازان و نوازندگان فعال حوزه موسیقی ایرانی است که طی سال‌های گذشته همکاری‌های متعددی با خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی داشته است. ضمن اینکه مجموعه‌های «رفته زدل» با همراهی مجید حسین‌خانی و آوا عباس‌زاده، «همهمه کاشی‌ها»، «تو را ای کهن بوم و بر» با هنرمندی نوشین طافی و محسن کرامتی، «کجاست خانه باد» با هنرمندی الهام پاوه‌نژاد، «فکر و فریاد» به خوانندگی سینا سرلک، «به یاد من باش» به خوانندگی سالار عقیلی، «شوخی» و «پریچهره» به خوانندگی سینا سرلک نیز آثاری هستند که تاکنون توسط پیمان خازنی در قالب آلبوم منتشر شده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.