تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 11:50
کد خبر : 108638

تاکید مشاور وزیر به حضور جامعه ورزش درراهپیمایی علیه اسرائیل

تاکید مشاور وزیر به حضور جامعه ورزش درراهپیمایی علیه اسرائیل

مشاور و مدیر حوزه وزارتی ورزش با اشاره به فراخوان این وزاتخانه در حمایت از مردم مظلوم غزه بر حضور جامعه ورزش در راهپیمایی روز شنبه تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از جامعه ورزش و جوانان کشور دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز شنبه، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، صدای آزادگان جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به گوش دنیا برساند.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

وزارت ورزش و جوانان یکدل و یکصدا دفاع جانانه‌ی جبهه‌ی مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی ستایش می‌کند و بار دیگر با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب، از قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، جوانان و آحاد مختلف مردم دعوت می‌کند در روز شنبه ۲۷ آبان ماه، در تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور گسترده و پرشور و شعور خود را بار دیگر به منصه‌ی ظهور برسانند.

وعده‌ جامعه ورزش و جوانان ساعت ۱۴:۳۰ مقابل در اصلی دانشگاه تهران

در همین رابطه سید محمد شروین اسبقیان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش گفت: همانطور که مستحضر هستید که این روزها دنیا شاهد جنایت رژیم غاصب اسرائیل تحت فرمانروایی آمریکای خون آشام است. به گونه ای ناباورانه شاهد بی اخلاقی های بی سابقه ای هستیم که قلب همه را به درد آوره است و میلیون ها انسان را آزرده خاطر کرده است. کودکان معصوم یکی پس از دیگری توسط کسانی که قواعد اخلاقی حتی قواعد جنگ را زیر پا گذاشته اند، کشته می شوند. همه از این شرایط غمگین هستیم.

مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش با اشاره به فراخوان این وزارتخانه تصریح کرد: جامعه رزش به همراه وزیر انقلابی، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون ها و قهرمانان ساعت ۱۴:۳۰ مقابل درب اصلی دانشگاه فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهیم تا این جنایب و نسل کشی پایان دهیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.