تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 12:19
کد خبر : 29945

تجربه متفاوت تور کیش از تبریز با سفرآس۲۴

تجربه متفاوت تور کیش از تبریز با سفرآس۲۴

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است که همه ساله از مسافران بسیاری پذیرایی می کند. این جزیره در حال حاضر، با توجه به محدود شدن سفرهای خارجی بسیار پر مخاطب شده و تور کیش به صورت مداوم از مبادی مختلف کشور برگزار می گردد. قیمت این تور بسیار متنوع است و مسافران این

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است که همه ساله از مسافران بسیاری پذیرایی می کند. این جزیره در حال حاضر، با توجه به محدود شدن سفرهای خارجی بسیار پر مخاطب شده و تور کیش به صورت مداوم از مبادی مختلف کشور برگزار می گردد. قیمت این تور بسیار متنوع است و مسافران این امکان را دارند که با توجه به بودجه خود یک تور مناسب را رزرو نمایند. در ادامه ضمن معرفی کامل این تور به شیوه رزرو تورهای ارزان نیز اشاره خواهیم کرد. تور کیش از تبریز با سفرآس۲۴ تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد .

قیمت تور کیش و تنوع در انتخاب

هزینه رزرو تور کیش به هیچ وجه ثابت نیست. اختلاف بین قیمت تورها به حدی بالاست که گفتن یک میانگین هم شما را به هیچ نتیجه ای نمی رساند. در واقع فاکتورهای بسیاری در هزینه این تور دخیل هستند و هر کدام نیز تغییر پذیرند. به طور مثاال شما می توانید اقامتگاهی یک ستاره با هزینه رزرو شبی ۵۰۰ هزار تومان رزرو کنید و یا هتلی لوکس با هزینه شبی ۵ میلیون بگیرید. با توجه به هر کدام از این دو انتخاب قیمت تور شما تغییر پیدا می کند.

بنابراین این انتخاب های شما هستند که هزینه تور را تعیین می کنند. برای سفر به جزیره کیش می توانید سه دسته از تورها را برای رزرو در دسترس داشته باشید: تورهای لوکس، اکونومی و ارزان.

تورهای لوکس کیش

تورهای لوکس و گران در هتل هایی برگزار می شوند که پنج ستاره و گاهی نیز چهار ستاره هستند. این هتل ها امکنات بسیاری دارند و خدمات فراوانی به مهمانان خود ارائه می دهند. موقعیت مکانی مناسب، داشتن انواع فضاهای ورزشی و تفریحی، رستوران های مجل و کافی شاپ های مجهز، اتاق های متنوع و با کیفیت و فضای داخلی چشم نواز ویژگی های هتل های لوکس کیش هستند.

  • تور کیش هتل ترنج
  • تور کیش هتل داریوش
  • تور کیش هتل کوروش
  • تور کیش هتل ارم
  • تور کیش هتل پانوراما
  • تور کیش هتل مارینا پارک

    تجربه متفاوت تور کیش از تبریز با سفرآس24/2

تورهای اکونومی

تورهای اکونومی یا اقتصادی از نظر قیمت یک پله پایین تر از تورهای لوکس هستند و از نظر کیفیت نیز متوسط رو به بالا می باشند. محل برگزاری تورهای اکونومی معمولاً هتل های سه و دو ستاره است. این هتل ها امکانات خوبی دارند، اما از نظر فضاهای ورزشی – تفریحی و همچنین طراحی ساختمان و کیفیت اتاق ها چندان مطلوب نیستند. در واقع این تور حد وسط بین تور لوکس و ارزان قیمت است.

  • تور هتل سان رایز
  • تور هتل سارا
  • تور هتل پارس نیک
  • تور هتل لوتوس
  • تور هتل آرامش

تورهای ارزان قیمت

بهترین راه برای کاهش هزینه سفر، انتخاب اقامتگاه ارزان و رزرو تورهای ارزان قیمت است. تورهای ارزان در هتل های یک یا دو ستاره برگزار می گردند که امکانات چندانی ندارند. برخی از هتل های ارزان فاصله بسیاری از دریا و جاذبه ها دارند و به همین دلیل با اقامت در آنها باید هزینه بالایی برای رفت و آمد بپردازید.

  • تور هتل فانوس
  • تور هتل ققنوس
  • تور هتل تعطیلات
  • تور هتل تماشا
  • تور هتل ویدا

بهترین زمان برای خرید تور

شما هر زمانی از سال می توانید برای خرید تور کیش اقدام کنید. چرا که این تور در چهار فصل سال عرضه می شود. البته سفر به جزیره در هر زمانی دارای شرایط خاصی است که باید در نظر داشته باشید. در واقع پیش از همه باید اولویت برنامه سفر خود را مشخص کنید و سپس با توجه به آن یک زمان مناسب برای رزرو تور را انتخاب نمایید.

تابستان فصلی برای تفریحات آبی و شرکت در کنسرت های شبانه است، بهار و به ویژه نوروز فصل پر طرفدار سفر و زمان افزایش قیمت تورهاست، پاییز جشنواره های تخفیفی برگزار می شوند و زمستان هوای جزیره فوق العاده معتدل است.

رزرو تور کیش از تهران ۱۴۰۱

نوروز یکی از بهترین زمان ها برای خرید تور است. در این فصل کیش هنوز گرم نشده و هوایی مطلوب دارد. تقاضا برای سفر به کیش در این ایام به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند و همین امر زمینه را برای افزایش قیمت تور فراهم می نماید. تورهای نوروز تورهایی با کیفیت هستند که از دیگر تورها گران تر به فروش می رسند.

رزرو تور کیش از تهران ۱۴۰۱ با خدمات متنوع ارائه می گردد. بررسی کنید و رزرو نمایید .

سه روش کاربردی برای کاهش هزینه سفر

شما می توانید با روش هایی ساده اما کاربردی تور خود را با ارزان ترین قیمت ممکن رزرو کنید. رزرو تور لحظه آخری، انتخاب اقامتگاه ارزان و انتخاب زمان مناسب برای سفر سه روشی هستند که به شما برای داشتن یک سفر اقتصادی کمک خواهند کرد.

بلیط لحظه آخری رزرو کنید!

بلیط لحظه آخری زمانی عرضه می شود که زمان پرواز نزدیک شده، اما هنوز صندلی های هواپیما تکمیل نیست. در این زمان شرکت های هواپیمایی قیمت بلیط را کاهش می دهند و شما می توانید با خرید بلیط ارزان قیمت کمی از هزینه های سفر خود را کاهش دهید. تور لحظه آخری نیز در زمانی نزدیک به حرکت هواپیما با قیمتی پایین تر از حالت عادی به فروش می رسد.

اقامتگاه ارزان قیمت رزرو کنید!

کیش دارای اقامتگاه های متنوعی است که از نظر کیفیت و در پی آن قیمت با هم تفاوت های چشم گیری دارند. بنابراین شما می توانید اقامتگاهی ارزان انتخاب کنید و با کاهش هزینه اقامت از هزینه های سفر خود نیز کم کنید. در انتخاب هتل حتماً به موقعیت مکانی آن توجه داشته باشید. چرا که اگر هتل انتخابی شما از جاذبه های مورد علاقه تان دور باشد، باید هزینه بالایی برای گشت و گذار بپردازید و همچنین زمان زیادی را صرف کنید.

در فصل های کم مسافر سفر کنید!

سفر در فصل های کم طرفدار همواره ارزان تر تمام می شود. بنابراین شما می توانید تور کیش با تخفیف را در روزهایی رزرو نمایید که مسافران تمایلی به حضور در این جزیره ندارند. کیش در تابستان دارای آب و هوایی گرم و غیر قابل تحمل است و افراد کمی تمایل دارند تور خود را در این فصل بخرند. بنابراین تورهای تابستان همیشه ارزان تر از دیگر تورها عرضه می شوند. گران ترین تور کیش تور نوروز است که معمولاً افزایشی دو برابری نسبت به دیگر تورها  پیدا می کند.

جاذبه های پیش رو در تور کیش

تجربه متفاوت تور کیش از تبریز با سفرآس24/3

با سفر به جزیره جنوبی ایران می توانید فرصت های متنوعی برای گشت و گذار داشته باشید. تفریح، خرید و بازدید از مکان های طبیعی مهم ترین فرصت هایی است که در این جزیره پیش روی مسافران است.

  • متفاوت ترین تفریحات آبی و غیر آبی

تفریحات جزیره به دو دسته آبی و غیر آبی تقسیم می شوند و هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند. تفریحات این منطقه به گونه ای تنظیم شده اند که میزان هیجان انتقالی آنها متفاوت است و مسافران می توانند با توجه به روحیه خود هر کدام را انتخاب کنند. به طور مثال هیجان سواری بر قایق دیوانه به شدت بالاست، اما در کشتی آکواریوم این هیجان با آرامش همراه می شود.

  • خرید با تنوعی بی نظیر

در کیش بازارهای متعددی را خواهید دید که اجناس خود را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. انگیزه بسیاری از مسافران جزیره، دسترسی به کالاهای برند با قیمت مناسب است. چرا که در منطقه های آزاد تجاری قوانین واردات سهلگیرانه اجرا می شود و زمینه برای حضور اجناس خارجی به خوبی فراهم است.

  • بازدید از مکان های دیدنی و شگفت

کیش جزیره ای پر قدمت با انواع مکان های دیدنی و شگفت انگیز است. مکان های دیدنی کیش گاه در قالب سازه های مدرن و مجموعه های جدید چون دلفیناریوم و باغ پرندگان جلوه گر می شوند و گاه در قالب شهرهایی سنتی چون شهر زیرزمینی کاریز کیش و شهر تاریخی حریره. بازدید از هر کدام از این مکان ها می تواند برای مسافران جزیره جذاب باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.