تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 10:28
کد خبر : 97434

تحلیلگر صهیونیست: هدف راهبرد ایران در منطقه انزوای «اسرائیل» است

تحلیلگر صهیونیست: هدف راهبرد ایران در منطقه انزوای «اسرائیل» است
تحلیلگر نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که ایران راهبرد جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای تل آویو دنبال می‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛ ویک تحلیلگر نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی طی سخنانی، دغدغه و نگرانی‌های تل آویو را از راهبرد ایران در منطقه تکرار کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «یونی بن مناحیم» روزنامه‌نگار و کارشناس امور راهبردی این رژیم گفت: ایران راهبرد جدیدی را در خاورمیانه مبتنی بر حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و با هدف انزوای «اسرائیل» دنبال می‌کند.

اظهارات این تحلیلگر نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در حالی است که او اخیراً با انتشار یادداشتی از آغاز مرحله‌ای جدید از جنگ فرسایشی مقاومت با استفاده از راهبرد «یکپارچگی جبهه ها» علیه تل آویو خبر داده بود.

به اعتقاد این تحلیلگر صهیونیست، هدف محور مقاومت، تضعیف تدریجی ارتش اشغالگر و آسیب زدن به وجهه آن و تخریب روحیه جامعه صهیونیست است. ضمن اینکه ایران ارزیابی می‌کند که رژیم صهیونیستی در یکی از ضعیف‌ترین شرایط خود از زمان اعلام موجودیت خود است.

وی در ادامه افزود که توازن قوا در خاورمیانه پس از ورود ایران به محور چین و روسیه و همچنین ازسرگیری روابط با عربستان، به نفع تهران تغییر کرده و تل آویو در چند جبهه امنیت خود را در خطر می‌بیند و حملات نظامی اسرائیل علیه ایران و حزب الله در سوریه نمی‌تواند آنها را شکست دهد.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.