تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 11:55
کد خبر : 94755

تحولی عظیم در نمایش محصولات با ویدئو مپینگ

تحولی عظیم در نمایش محصولات با ویدئو مپینگ

هر روزه شیوه های تبلیغات تجاری با توجه به پیشرفت تکنولوژی رشد می کند و انسان این توانایی را به دست می آورد در جاهایی که قبلا به ذهنش هم خطور نمیکرد بتواند دست به تبلیغات محیطی بزند تا به این وسیله بتواند کسانی که در آن حوالی هستند را تحت تاثیر قرار دهد. در

هر روزه شیوه های تبلیغات تجاری با توجه به پیشرفت تکنولوژی رشد می کند و انسان این توانایی را به دست می آورد در جاهایی که قبلا به ذهنش هم خطور نمیکرد بتواند دست به تبلیغات محیطی بزند تا به این وسیله بتواند کسانی که در آن حوالی هستند را تحت تاثیر قرار دهد.

در واقع بزرگ ترین عاملی که می تواند باعث تحت تاثیر قرار گرفتن و درخشیدن یک شرکت یا مجموعه در بین رقبایش شود نوآوری است. هر شرکتی که به شیوه نوین تر بتواند خود را برای دیگران به نمایش بگذارد بهتر در یاد و خاطر آنها جا باز خواهد کرد و ماندگار می شود.

ویدئو مپینگ یکی از تکنولوژی هایی است که در سالیان اخیر توانسته است نقش پر رنگی را در تبلیغ محصولات و برند شرکت ها بر عهده بگیرد. در این شیوه به وسیله تعدادی از پروژکتورها بر روی اجسام منظم و غیر منظم تبلیغاتی را که مد نظر شرکت است به نمایش می گذارند.

تلفیق نورهای مختلف و صدا کمک می کند تا این شیوه از تبلیغات بسیار موثر عمل کرده و چشم ها را به سمت خود خیره کند. یک تبلیغات خوب باید بتواند نظرها را به سمت خود جلب کند تا بتواند تاثیر خود را بر روی ذهن ها به خوبی هر چه تمام تر بگذارد.

هدف از تولید هر تبلیغ تجاری این است که بتواند به اهدافی که از قبل توسط کارشناسان تعیین شده است برسد. ممکن است یک تبلیغ هدفش فقط دیده شدن و آشنایی ملت با برند باشد ولی هدف تبلیغ دیگر کسب سود بیشتر از بازار تجارت باشد.

در واقع ویدئو مپینگ به علت جلوه هایی که دارد و نگاه ها را به سمت خود جلب می کند یک تحول بسیار عظیم در صنعت تبلیغات تجاری به حساب می آید. در این شیوه حتی می توان تصویر تبلیغات را بر روی برج بزرگی مثل آزادی به نمایش درآورد و حیرت دیگران را برانگیخت.

این شیوه به علت سه بعدی بودنش توانسته تاثیر عمیقی بر روی مخاطبان هدف بگذارد. مخاطب به خاطر متفاوت بودن این شیوه نظرش جلب می شود و شرکت به اهدافی که در تبلیغات تعیین کرده می رسد و می تواند بسیار بهتر از گذشته توسعه پیدا کند.

البته باید این را هم در نظر گرفت که این شیوه تبلیغاتی به نسبت تبلیغات دیگر کمی هزینه بیشتری دارد ولی با توجه به تاثیر زیادی که بر روی ذهن مخاطبان هدف می گذارد قطعا ارزشش را خواهد داشت که شرکت ها برای دیده شدن هر چه بیشتر از این شیوه بهره ببرند.

 

سه بعدی بودنش یک تحول بسیار بزرگ است:

تبلیغات به شیوه ویدئو پروجکشن یکی از نوین ترین شیوه های تبلیغات در جهان به حساب می آید. این شیوه در محیط های بازی مثل برج آزادی و پل خواجو و صدها جای دیگر قابل اجرا است. این شیوه به علت ترکیب نور و صدا جذابیت بالایی دارد.

در این شیوه بیننده بدون این که از عینک یا دوربین واقعیت مجازی استفاده کند با چشم غیر مسلح قادر است تا تصاویری سه بعدی و بی بدیل را به تماشا بنشیند و نهایت لذت را از این تلفیق رنگ ها و صدا ببرد که همین خود باعث می شود شرکت ها بیشتر به اهداف تجاری خود نزدیک شوند.

در این شیوه با کمک پروژکتورهای مختلف می توانند تصاویر را بر روی اجسام صاف یا غیر منظم بیندازند. می توان تبلیغات را بر روی هر ساختمانی در هر نقطه ای از شهر با هر میزان بلندی و ارتفاع اجرا کرد تا به خوبی برای محیط اطراف قابل نمایش باشد.

سه بعدی بودنش کمک می کند تا بیننده از هر طرف که به تبلیغات نگاه کند دید متفاوتی داشته باشد و بتواند نهایت لذت را ببرد. در این شیوه با کمک سخت افزار و نرم افزار تصاویر را با هم ادغام می کنند و با کیفیت های بسیار بالا به نمایش عمومی می گذارند.

به علت جذابیت بصری بالایی که دارد تاثیر بسیار زیادی بر روی ذهن مخاطب هدف می گذارد و او را مجاب می کند تا با دقت به آن توجه نماید. دقت کردن مخاطب نشان از تاثیر بالا است که همین می تواند کمک بزرگی برای دیده شدن تبلیغات شرکت های تجاری باشد.

ویدئو مپینگ، رنگارنگ بودنش بسیار بر روی ذهن مخاطب اثر می گذارد:

بیشتر اطلاعاتی که انسان از محیط اطرافش به دست می آورد از طریق چشم هایش است. به همین علت انسان به چیزهایی که دارای جذابیت بصری بسیار بالایی است بیشترین واکنش را نشان می دهد و جذب آن می شود و تمامی توجهش را معطوف به آن می گرداند.

شرکت هایی که محصولات جدید خود را به وسیله ویدئو مپینگ برای عموم مردم تبلیغ می کنند بسیار بهتر از شیوه های دیگر تبلیغاتی نظر آنها را به سمت آن جلب می شود و احتمال بالا رفتن میزان فروش آنها به طور حیرت انگیزی بالا می رود.

در واقع تبلیغات به این شیوه که تلفیق رنگ ها و صدا به صورت سه بعدی است بسیار بر روی ذهن مخاطب هدف اثر می گذارد و از آن جایی که انسان ها عادت دارند به چیزهای رنگارنگ واکنش نشان دهند بیشترین تاثیر را بر روی ذهن آنها می گذارند و شرکت ها را به اهداف خود می رسانند.

تحولی عظیم در نمایش محصولات با ویدئو مپینگ

تبلیغات ویدئو پروجکشن کمک بزرگی به توسعه شرکت ها می کند:

بزرگ ترین دلیلی که شرکت ها همیشه به دنبال شیوه های تبلیغاتی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان هدف بگذارد رشد و توسعه پیدا کردن است. یک شرکت اگر نتواند به خوبی خود را معرفی کرده و محصولاتش را به مشتریان بفروشد نمی تواند بودجه توسعه پیدا کردن خود را جور نماید.

برای جور کردن بودجه توسعه پیدا کردن شرکت ها چند راه پیش روی خود دارند. اول این که از طریق بانک وام بگیرند. دوم این است که سرمایه گذاران جدیدی را جذب نمایند. سوم این که بتوانند با تبلیغات محصولات خود را به میزان بیشتری نسبت به قبل بفروشند.

در شیوه گرفتن وام از بانک به علت سودهای کلانی که باید بپردازند آنها را وارد یک روش پر ریسک می کند. در شیوه جذب سرمایه گذاران ممکن است زمان ببرد و در نهایت نتوانند سرمایه گذار مناسب جذب کنند. تبلیغات بهترین شیوه ای است که وجود دارد در واقع شرکت از پتانسیل خود برای رشد استفاده می کند.

شیوه تبلیغات و جذب مشتری با توجه به سودی که شرکت می کند و نیاز به پرداخت سود به بانک نیست و هم چنین فرد جدیدی شریک نمی شود بهترین روشی است که شرکت ها می توانند بر روی آن سرمایه گذاری کنند تا به اهدافی که در سر خود دارند برسند.

تحولی عظیم در نمایش محصولات با ویدئو مپینگ

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید تبلیغات ویدئو پروجکشن به علت نوآوری توانسته است تاثیر بزرگی بر روی ذهن مخاطبان بگذارد و کمک کرده است تا شرکت ها بسیار بهتر از گذشته بتوانند خود را به مخاطبان هدف بشناسانند و به این طریق بتوانند نامشان را بیشتر بر روی زبان ها بیندازند. شرکت هایی که معمولا به این شیوه تبلیغ می کنند کمک بزرگی به توسعه پیدا کردن هر چه بیشتر خود می کنند.

در آخر لازم به ذکر است که ویدئو مپینگ در جشن های ملی و مذهبی توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سال ها تجربه و با بهره گیری از تجهیزات و نفرات خبره در امر ساخت و اجرا، قابل مشاهده و سفارش می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.