تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 10:59
کد خبر : 102457

تداوم بازداشت‌های بامدادی فلسطینیان در کرانه باختری

تداوم بازداشت‌های بامدادی فلسطینیان در کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز پنج‌شنبه، موج گسترده‌ای از بازداشت‌های شبانه و بامدادی فلسطینیان را در نقاط مختلف کرانه باختری به راه انداختند.

این بازداشت‌ها با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری همراه بود و طی آن ۱۶ شهروند فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل و جنوب کرانه باختری، ۱۳ فلسطینی را بازداشت کردند.

سلطان خلوف و هلال خلوف، ۲ تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی نیز در جنین از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

در نابلس نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش به خانه جعفر مروان، دانشجوی فلسطینی دانشگاه النجاح در شهرک قبلان واقع در جنوب نابلس، وی را بازداشت نمودند.

در ادامه اقدامات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضد ماهیگیران فلسطینی ساکن نوار غزه نیز صبح امروز قایق‌های ارتش این رژیم به روی یکی از قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان در آب‌های شمال‌غرب نوار غزه، آتش گشودند.

اتحادیه ماهیگیران فلسطین اعلام کرد که یکی از ماهیگیران فلسطینی در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست با گلوله ساچمه‌ای آسیب دیده، اما حال عمومی وی پایدار گزارش شده است.

خبر دیگر آن‌که ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از نیت شوم خود جهت تخریب خانه خالد خروشه، اسیر فلسطینی ساکن اردوگاه عسکر واقع در نابلس خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام را مشارکت خالد خروشه در عملیات ضد صهیونیستی در فوریه گذشته عنوان کرده که طی آن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده بودند.

منبع: شهاب نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.