تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 14:34
کد خبر : 101638

تداوم بازداشت‌های سیاسی از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین

تداوم بازداشت‌های سیاسی از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین

نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان روند بازداشت‌های سیاسی را ادامه می دهند.

به گزارش تیتر داغ؛ نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان روند بازداشت‌های سیاسی را ادامه داده به طوری که هم اکنون بیش از ۵۰ شهروند فلسطینی به دلیل اظهار دیدگاه و مواضع سیاسی خود در زندان‌های این نهادها به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش، از این تعداد ۶ نفر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف هستند که در کنار برخی از اسرای آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت تحت تعقیب این رژیم قرار دارند.

نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان عمر زهور دانشجو و هماهنگ کننده جریان اسلامی در دانشگاه الخلیل را برای چهارمین روز و هیثم زهور دیگر دانشجوی فلسطینی را برای دهمین روز متوالی در بازداشت نگاه داشته‌اند.

این نهادها همچنین ۴ دانشجوی فلسطینی دیگر را از ۴ روز گذشته بازداشت کرده و از آزادی مصعب اشتیه پس از ۳۰۴ روز بازداشت با وجود حکم دادگاه برای آزادی وی امتناع می‌کنند.

تشکیلات خودگردان همچنین در روزهای گذشته برخی از عناصر وابسته به جنبش جهاد اسلامی را نیز بازداشت نموده و از ۴ روز گذشته آنها را در بازداشت قرار داده است.

از سوی دیگر همچنین نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در الخلیل صهیب مامون شرباتی از اسرای آزاد شده از زندان‌های اسرائیلی را از یک ماه قبل در بازداشت نگاه داشته و این در حالی است که دادگاه حکم آزادی وی را صادر کرده است. همچنین احمد معلا نیز از ۱۰۳ روز قبل در زندان‌های تشکیلات خودگردان است و اعلام کرده در اعتراض به عدم آزادی خود با وجود حکم دادگاه برای آزادی وی از دو ماه قبل وارد اعتصاب غذا خواهد شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.